getsix BPO Services
Wspomagamy procesy w Państwa firmie naszym doświadczeniem, zapleczem technologicznym i kadrowym.
Dostarczamy usługi back-office dla firm polskich i międzynarodowych. Specjalizujemy się w outsourcingu usług księgowych i kadrowych, procesów biurowych, usług inżynierów, back-officu zaopatrzenia i back-officu sprzedaży. Przechwytujemy dane (data capture) z dokumentów zeskanowanych oraz papierowych. Jesteśmy doświadczonym i odpowiedzialnym partnerem biznesowym. Na rynku polskim działamy już od 2007 roku. Jesteśmy aktywnym członkiem HLB Global – międzynarodowego stowarzyszenia firm audytorskich i księgowych. Z tej współpracy czerpiemy ogromny zasób doświadczeń biznesowych.
Jak rozpocząć współpracę w obszarze optymalizacji procesów i BPO?
Prosimy o kontakt
Prosimy opisać krótko, Państwa sytuację. Nasz konsultant odezwie się niezwłocznie.
Spotkanie Online:
- Identyfikacja Państwa potrzeb.
- Propozycja optymalizacji procesów.
- Ustalenie ram czasowych wdrożenia projektu.
Podpisanie umowy i rozpoczęcie współpracy
Po ustaleniu szczegółów podpiszemy umowę i rozpoczniemy współpracę zgodnie z planem projektu
Możliwość integracji z Państwa systemami IT
Nasi pracownicy mogą używać Państwa systemów informatycznych. Nasz dział IT, we współpracy z Państwem, zajmie się integracją software’u, w celu optymalizacji Państwa procesów biznesowych.
Optymalizujemy procesy w Państwa firmie za pomocą naszej technologii oraz doświadczenia naszego zespołu.
Dzięki sprawnie działającemu działowi IT jesteśmy w stanie udostępnić Państwu interface naszych systemów informatycznych, lub połączyć komputery naszych pracowników z Państwa oprogramowaniem. W takiej sytuacji nasi pracownicy mogą używać Państwa systemów informatycznych i wprowadzać dane bezpośrednio do nich.
Obszary działalności BPO
- Back-office księgowości - wprowadzanie danych księgowych do systemu klienta lub przesyłanie w uzgodnionym formacie.
- Back-office kadr - wprowadzanie danych kadrowych lub arkuszy kalkulacyjnych do systemu klienta, przesyłanie danych w uzgodnionym formacie.
- Back-office biura - odbieranie telefonów i obsługa poczty elektronicznej, usługi OCR (maszynowego rozpoznawania znaków) i skanowania, wprowadzanie danych, czyszczenie bazy danych, organizowanie podróży służbowych, zamawianie materiałów biurowych. LINK »
- Back-office zaopatrzenia - porównywanie cen z faktur z cennikami, zaopatrzenie strategiczne, skladanie zamówien , obliczanie oszczędności.
- Back-office działu sprzedaży - zarządzanie zamówieniami klientów, wystawianie faktur, badanie satysfakcji klientów.
Nasze rozwiązania hybrydowe, automatyzacja oraz przechwytywanie danych w BPO
Rozwiązania hybrydowe w chmurze, zapewniają uproszczenie pracy na styku procesów w różnych organizacjach. Nasi specjaliści doradzą Państwu jak zwiększyć wydajność Państwa procesów poprzez ich połączenie lub integrację Państwa struktury IT z naszymi usługami w chmurze. Na przykład: mogą Państwo połączyć swój obecny sposób działania z usługami getsix BPO: księgowością, płacami, kadrami, back-officem zaopatrzenia i działu sprzedaży. Takie połączenie zwiększy elastyczność i szybkość działania Państwa firmy oraz pomoże jej szybciej się rozwijać i uniknąć typowych wąskich gardeł. LINK »
Skanowanie i digitalizacja dokumentów (nie tylko księgowych). W ramach usługi Kofax, przekształcamy Państwa papierowe dokumenty w wersję cyfrową, umożliwiającą szybką i wygodną analizę zawartych w nich informacji oraz wykorzystanie ich w innych programach i aplikacjach biznesowych. Skanujemy i digitalizujemy dokumentację księgową, faktury, formularze oraz inne typy dokumentów.
/ Nasze publikacje
Prezentacja usług księgowość, kadry i płace
Jako doświadczony i silny biznesowy partner, getsix oferuje szeroki wachlarz powiązanych ze sobą, wspierających przedsiębiorczość, profesjonalnych usług dla polskich i zagranicznych inwestorów na terenie Polski.
- Opiekun klienta
Każdy klient otrzymuje osobę do bezpośredniego kontaktu, władającą wybranym językiem obcym oraz zespół, który ją wspiera. - Najwyższe standardy bezpieczeństwa
Bezpieczeństwo Państwa danych jest dla nas priorytetem, dlatego nasz dział IT co roku odnawia certyfikat Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zgodny z ISO/ IEC 27000. - Customer Extranet
Mają Państwo możliwość korzystania z portalu Klienta na którym umieszczamy aktualne dane. - Wykształcona i dobrze zorganizowana kadra
Jakość naszych usług została potwierdzona certyfikatem TÜV NORD ISO 9001:2015. - getsix® jest częścią HLB International
Międzynarodowej sieci firm doradczych i audytorskich. Dzięki temu możemy świadczyć usługi także poza granicami Polski w zakresie handlu międzynarodowego i prowadzenia biznesu innych krajach: Czytaj więcej »
- Zwiększenie wydajności firmy
Mogą się Państwo skoncentrować na Państwa podstawowej działalności biznesowej, a jednocześnie zapewnić sobie bezpieczeństwo i pewność, że Państwa procesy poboczne są skrupulatnie prowadzone i raportowane. - Rozwiązanie na brak pracowników na lokalnym rynku
W przypadku problemów ze znalezieniem pracowników na rynku lokalnym - jesteśmy odpowiedzią na Państwa problemy. - Poprawa satysfakcji zespołu
Zmniejszają Państwo koszty osobowe i zwiększają szanse na zatrzymanie wykwalifikowanych pracowników poprzez udzielenie im wsparcia w wykonywaniu najprostszych, powtarzalnych czynności.
w liczbach:
55
Lata doświadczenia
157
Kraje
46,755
Pracowników
1069
Biur na świecie
8
Miejsce w rankingu globalnym
US$
5.46 BN
Łączny globalny przychód
Nasze zrealizowane projekty w zakresie BPO
Klient: Autoryzowany dystrybutor renomowanych marek, zatrudniający pracowników w sześciu lokalizacjach w Niemczech i Polsce.
Sektor: Przemysł
Kompetencje: Kofax, Dynamics NAV, API
Potrzeba biznesowa: Usprawnienie procesu wprowadzania danych do systemu księgowego, ograniczenie kosztów i czasu związanych z manualną pracą przy księgowaniu.
Wypracowane rozwiązania: Klient przesyła do nas faktury w formie papierowej lub elektronicznej. Dedykowany pracownik w naszym centrum BPO Wrocław oznacza dokumenty kodem kreskowym, a następnie skanuje dokumenty. Dzięki integracji Kofax TotalAgility oraz Kofax Capture przetworzona informacja trafia bezpośrednio do systemu księgowego Dynamics NAV gdzie jest dalej przetwarzana przez dział księgowy. Stworzony został złożony system, który stale rozbudowujemy o nowe komponenty.
Klient: Szwajcarska firma zatrudniająca około 300 pracowników. Nowy właściciel planuje ekspansję w krajach niemieckojęzycznych.
Sektor: Przemysł
Kompetencje: System ERP klienta
Potrzeba biznesowa: W związku z restrukturyzacją firma planuje outsourcing prostych prac w zakresie księgowości.
Wypracowane rozwiązania: Osoba zatrudniona w ramach outsourcingu wykonuje dla klienta podstawowe czynności. Otrzymuje ona od naszego klienta pliki faktur w formacie .pdf i wprowadza je do oprogramowania księgowego udostępnionego przez klienta. Następnie sprawdza, czy oprogramowanie rozpoznało fakturę, czy proces przebiegł prawidłowo i czy dane są poprawne. Jeśli nie - poprawia lub dodaje dane do systemu ręcznie. Raportowanie i księgowanie do lokalnych władz szwajcarskich pozostaje po stronie klienta. Osoba zatrudniona w ramach outsourcingu komunikuje się z klientem w języku angielskim.
Klient: Międzynarodowa kancelaria prawna z 3 lokalizacjami w Polsce i 14-toma na świecie.
Sektor: Usługi prawne
Kompetencje: Microsoft Dynamics NAV
Potrzeba biznesowa: Usprawnienie procesu, redukcja kosztów księgowych. Klient wystawia wiele drobnych faktur sprzedażowych generowało to podwójną pracę po stronie zarówno klienta oraz naszych księgowych.
Wypracowane rozwiązania: Przesyłanie do nas dużej ilości faktur sprzedażowych wiązało się z podwójną pracą po stronie klienta i po naszej. Udostępniliśmy klientowi interfejs naszego systemu księgowego z możliwością tworzenia faktur sprzedażowych bezpośrednio w naszym systemie i przeszkoliliśmy pracownika. Teraz faktury sprzedażowe księgują się automatycznie po ich wystawieniu. Koszty pracy naszych księgowych zostały ograniczone do wprowadzania faktur zakupowych oraz generowania niezbędnych raportów.
Klient: Wiodący dostawca kompleksowych usług inżynieryjnych, narzędzi i rozwiązań softwarowych, wspierających proces rozwoju produktu w różnych gałęziach przemysłu.
Sektor: Projektowanie
Biuro księgowe: Wrocław
Kompetencje: Microsoft Dynamics NAV
Potrzeba biznesowa: Bezpośrednia piecza nad przepływem dokumentacji i nadzór nad płynnością wykonywanej pracy.
Wypracowane rozwiązania: Udostępniliśmy działowi kontrolingu finansowego naszego klienta pasywny dostęp do naszego systemu Microsoft Dynamics NAV. W ten sposób nasz klient ma możliwość na bieżąco śledzić proces księgowania. Ma możliwość pobierania raportów i sprawozdań.
Klient: Polska spółka zajmująca się recyklingiem odpadów szklanych.
Sektor: Przemysł
Kompetencje: Kofax, Dynamics NAV, API
Potrzeba biznesowa: Usprawnienie procesu wprowadzania danych do systemu księgowego, ograniczenie kosztów i czasu związanych z manualną pracą przy księgowaniu.
Wypracowane rozwiązaniaDedykowany pracownik naszego klienta okleja dokumenty księgowe etykietą księgową z kodem kreskowym, a następnie skanuje je i przesyła na specjalną skrzynkę pocztową do getsix. Dzięki integracji Kofax TotalAgility oraz Kofax Capture przetworzona informacja trafia bezpośrednio do systemu księgowego Dynamics NAV gdzie jest dalej wykorzystywana przez dział księgowy. Dzięki takiemu rozwiązaniu unikamy zbędnego transportu dokumentów księgowych od naszego klienta do nas i z powrotem po zakończeniu roku księgowego. Dodatkowo znacznie ograniczamy koszty outsourcingu księgowego, ponieważ znaczna część pracy jest prowadzona po stronie klienta. Nasze biuro zapewnia doradztwo podatkowe, komunikację z urzędami oraz oczywiście niezbędne raportowanie.
Klient: Niemiecka firma księgowa
Sektor: Outsourcing księgowy i doradztwo
Kompetencje: System ERP klienta
Potrzeba biznesowa: W związku z dynamicznym rozwojem i problemami kadrowymi na lokalnym rynku firma planuje outsourcing prostych prac w zakresie księgowości.
Wypracowane rozwiązania 3 osoby zatrudnione w Polsce, w ramach outsourcingu, wykonują dla klienta w Niemczech, proste czynności księgowe, na końcówce systemu IT klienta, udostępnionej naszemu zespołowi z centrum BPO, we Wrocławiu. Osoby przez nas zatrudnione komunikują się z klientem w języku niemieckim i angielskim. Działy IT, nasz i klienta, umozliwily szyfrowanie połączenia, co jest niezbędnym warunkiem do pracy zdalnej dla klienta.
Business Process Outsourcing (BPO) to jedna z najszybciej i najbardziej dynamicznie rozwijających się branż w Polsce. BPO polega na przeniesieniu niektórych obszarów działania danego przedsiębiorstwa do kompetentnego zewnętrznego dostawcy usług. Outsourcing może być realizowany na terenie kraju, w którym znajduje się firma go zlecająca, albo za granica (offshoring lub nearshoring). Spółki córki wykonujące działania outsourcingowe dla swoich korporacji zwane są SSC (Shared Service Center).
- księgowość,
- kadry i płace,
- finanse,
- IT,
- obsługa klienta,
- marketing,
- administracja,
- logistyka.
Według danych Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL) za rok 2021 całkowite zatrudnienie w centrach usług dla biznesu (tzw. back-office) w Polsce wyniosło ponad 355 tys. pracowników, w tym 290,3 tys. osób w centrach zagranicznych (82%) i 65 tys. osób w centrach polskich (18%). Jednocześnie prognozowane jest, że w pierwszym kwartale 2022 roku liczba miejsc pracy w sektorze usług biznesowych wyniesie prawie 377 tys. pracowników, co wskazuje na wzrost o 21,6 tys. w porównaniu z I kwartałem 2020 roku.
Polska jest liderem w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE), zarówno pod względem zatrudnienia w branży, jak i liczby centrów usług wspólnych. Całkowita liczba centrów usług BPO, SSC/GBS, IT i R&D wykonujących usługi back-office w Polsce w 2021 roku wyniosła 1 602, z czego 67% należy do inwestorów zagranicznych. Prężnie rozwijającymi się ośrodkami w Polsce są Kraków, Warszawa i Wrocław. Silne pod względem ilości back-office'ów są też Trójmiasto, Łódź, Katowice czy Poznań.
W raporcie przygotowanym przez Hays Poland czytamy, że: "Polska przestaje być postrzegana jako rynek niskich kosztów zatrudnienia, a coraz częściej - przez pryzmat wysokiego poziomu innowacyjności. Rzeczone innowacje przyczyniają się do lokowania w tutejszych back-office'ach kolejnych stanowisk decyzyjnych, ale także do dalszego wzmacniania pozycji Polski na mapie nowoczesnych usług dla biznesu".