OCR i automatyzacja procesów

/ Księgowość w chmurze

Skanowanie i digitalizacja dokumentów księgowych

W ramach usługi Kofax, przekształcamy Państwa papierowe dokumenty na wersję cyfrową, umożliwiającą szybka i wygodną analizę zawartych w nich informacji oraz wykorzystanie w innych programach i aplikacjach biznesowych. Skanujemy i digitalizujemy dokumentację księgową, faktury, formularze oraz inne typy dokumentów.

OCR & Process Automation

KOFAX

Rozwiązania do przechwytywania danych Kofax przyspieszają procesy biznesowe dzięki automatyzacji procesów oraz zastosowaniu technologii OCR odczytującej informacje ze skanowanych dokumentów. Dzięki temu możemy każdy dokument papierowy lub zeskanowany do formatu zdjęciowego przetworzyć na jego przeszukiwalną i edytowalną wersję cyfrową, bez konieczności ręcznego przepisywania treści do edytora tekstowego.

W ramach naszych usług mogą państwo skorzystać z kilku wariantów rozwiązań Kofax:

  • Kofax Capture
  • Kofax Web Capture
  • Kofax Capture Express

Kofax Capture

Kofax Capture automatyzuje i przyspiesza procesy biznesowe poprzez przechwytywanie i digitalizację dokumentów i formularzy, bez względu na to, czy Państwa informacje są na papierze, czy w plikach elektronicznych (np. skany, zdjęcia).  Informacje mogą być pozyskiwane z niemal dowolnego źródła: skanera, drukarki wielofunkcyjnej, strumienia druku, poczty e-mail, faksu, usługi internetowej lub folderu.

Kofax Capture Enterprise Edition

Kofax Capture dostępny jest także w wersji Enterprise Edition, która oferuje wysoką dostępność oraz odzyskiwanie danych po awarii dla wdrożeń krytycznych, zdalny dostęp na żądanie do modułów Kofax Capture oraz przetwarzanie większej ilości dokumentów w krótszym czasie za pośrednictwem funkcji obsługi wielu instancji. Dodatkowo Kofax Capture Enterprise Edition oferuje opcje dla systemów zarządzania bazami danych klasy korporacyjnej, takich jak IBM DB2, Microsoft SQL Server Enterprise i Oracle Database.

Kofax Web Capture

Kofax Web Capture zapewnia kompleksowy zestaw narzędzi do tworzenia zaawansowanych aplikacji internetowych z możliwością oglądania lub skanowania obrazu oraz przechwytywanie w punkcie pochodzenia.

Za pomocą skanera, aparatu cyfrowego lub drukarki wielofunkcyjnej użytkownicy Państwa portalu internetowego lub aplikacji biznesowej będą mogli zeskanować i elektronicznie przedłożyć dokumenty, zaświadczenia, wnioski i inne informacje uzupełniające bez konieczności przesyłania papierowej wersji. Kofax Web Capture umożliwia przejrzenie zeskanowanych dokumentów, zmianę kolejności stron i ich obracanie oraz pozwala umieścić komentarze lub zredagować dodatkowe informacje przed przesłaniem. Takie udogodnienie będzie odpowiedzią na potrzeby Państwa klientów czy pracowników i znacznie przyspieszy procesy zachodzące w Państwa organizacji.

Korzyści z rozwiązania Kofax Web Capture:

  • Przyspieszenie obiegu dokumentów.
  • Obniżenie kosztów związanych z gromadzeniem, przygotowaniem i wysyłką dokumentów.
  • Kontrola obiegu dokumentów w czasie rzeczywistym.
  • Lepsza widoczność procesów oraz ułatwienie sprawozdawczości.
  • Poprawa dokładności i zmniejszenie liczby błędów.
  • Wzrost zadowolenie klientów oraz innych odbiorców.

Kofax Capture Express

Kofax Capture Express to wszechstronna aplikacja do skanowania i archiwizacji dokumentów w małych i średnich firmach. Oferuje ona niezbędne funkcje, takie jak przechwytywanie oglądanego obrazu w czasie rzeczywistym, folder obserwowany, automatyczne indeksowanie za pomocą OCR i kodów kreskowych, przeszukiwanie baz danych, formaty wyjściowe JPEG, TIFF i PDF oraz elastyczny eksport do Microsoft SharePoint, Kofax Capture i repozytoriów dokumentów. Wyposażona jest także w wiodącą w branży technologię poprawy jakości obrazu Kofax Virtual ReScan, która zwiększa wydajność osób obsługujących skanery.

Kofax Express oferuje łatwą instalację i obsługę, pozwalając Państwa organizacji na szybkie obniżenie kosztów i poprawę wydajności.

Jeżeli chcą Państwo usprawnić i ułatwić swoją codzienną pracę wykorzystując proponowane przez nas rozwiązania zachęcamy do kontaktu z naszym działem IT.

Formularz kontaktowy »

Referencje

Chciałabym skorzystać z okazji i jeszcze raz podziękować za bardzo dobrą współpracę, szybkie opracowanie i przygotowanie danych oraz wsparcie przy organizacji zgromadzenia wspólników. Mam nadzieję, że w celu omówienia kolejnych sprawozdań finansowych będziemy mogli spotkać się już osobiście.

Elisabeth Neumann , I.G. Pflanzenzucht GmbH
Prokurent, Dyrektor finansowy

Udostępnij

Ostatnia aktualizacja: 20.09.2021

Nasze rekomendacje

Nasze członkostwa

Nasze certyfikaty

Wojskowe Centrum Normalizacji Jakości I KodyfikacjiTÜV NORDTÜV RHEINLAND

Nasze partnerstwo

Kompetencje