Materiały marketingowe
Ważne jest, aby dodatkowo wesprzeć naszą stronę internetową materiałami marketingowymi, które można łatwo pobrać lub obejrzeć. Dzięki temu klienci lub potencjalni klienci mogą dowiedzieć się więcej o nas i o tym, jak prezentujemy się na zewnątrz.
Najnowsze dokumenty:
Proszę kliknąć tutaj, aby zobaczyć wszystkie nasze "Materiały marketingowe" »
Fact Sheets
Rozumiemy, że usługi, które oferujemy mogą być lepiej wyjaśnione w Fact Sheets. Te arkusze informacyjne pozwalają nam na bardziej szczegółowe informacje, w celu pełnego zrozumienia usługi i zapewnienia Państwu pewności, że możemy spełnić Państwa potrzeby.
Najnowsze dokumenty:
Proszę kliknąć tutaj, aby zobaczyć wszystkie nasze "Fact Sheets" »
Informacja podatkowa - "Inwestowanie w Polsce"
Co roku nasi księgowi i prawnicy przygotowują dla Państwa kompleksowy przewodnik po najbardziej aktualnych przepisach podatkowych i prawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce.
Najnowsze dokumenty:
Proszę kliknąć tutaj, aby zobaczyć wszystkie nasze "Informacje podatkowe" »
Raporty
Klienci mają wiele różnych punktów widzenia na charakter dostarczanej wartości. Niektórzy kwantyfikują korzyści w kategoriach finansowych, podczas gdy inni koncentrują się na wiedzy naszych ludzi, sposobie, w jaki łączymy zasoby branżowe, funkcjonalne i geograficzne w celu rozwiązywania problemów, jakości naszych porad i pomysłów oraz oczywiście na naszym doświadczeniu.
Najnowsze dokumenty:
Proszę kliknąć tutaj, aby zobaczyć wszystkie nasze "Raporty" »
Studium przypadku
Zachęcamy do zapoznania się z naszymi ostatnimi realizacjami dla klientów, a przekonają się Państwo, że pracują z nami dokładni, kompetentni i gotowi do współpracy profesjonaliści, zdeterminowani do rozwiązywania Państwa wyzwań biznesowych i tworzenia wartości dodanej.
Najnowsze dokumenty:
Proszę kliknąć tutaj, aby zobaczyć wszystkie nasze "Studium przypadku" »
Zespoły ds. obsługi klienta
Zespoły Obsługi Klienta w getsix® zapewniają zarówno przejrzystą strukturę jak i usprawniają proces wypracowywania zbieżności interesów. Są one ośrodkami centralnymi wewnątrz Grupy, ukierunkowanymi na działania i wyniki, zidentyfikowane i wymagane przez Klientów, służące poprawieniu jakości obsługi Klienta oraz relacji z nim.
Najnowsze dokumenty:
Proszę kliknąć tutaj, aby zobaczyć wszystkie nasze "Zespoły ds. obsługi klienta" »