Nasze publikacje biznesowe

/ Nasze zasoby informacyjne

Materiały marketingowe

Ważne jest, aby dodatkowo wesprzeć naszą stronę internetową materiałami marketingowymi, które można łatwo pobrać lub obejrzeć. Dzięki temu klienci lub potencjalni klienci mogą dowiedzieć się więcej o nas i o tym, jak prezentujemy się na zewnątrz.

Najnowsze dokumenty:

Proszę kliknąć tutaj, aby zobaczyć wszystkie nasze "Materiały marketingowe" »


Fact Sheets

Rozumiemy, że usługi, które oferujemy mogą być lepiej wyjaśnione w Fact Sheets. Te arkusze informacyjne pozwalają nam na bardziej szczegółowe informacje, w celu pełnego zrozumienia usługi i zapewnienia Państwu pewności, że możemy spełnić Państwa potrzeby.

Najnowsze dokumenty:

Proszę kliknąć tutaj, aby zobaczyć wszystkie nasze "Fact Sheets" »


Informacja podatkowa - "Inwestowanie w Polsce"

Co roku nasi księgowi i prawnicy przygotowują dla Państwa kompleksowy przewodnik po najbardziej aktualnych przepisach podatkowych i prawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce.

Najnowsze dokumenty:

Proszę kliknąć tutaj, aby zobaczyć wszystkie nasze "Informacje podatkowe" »


Raporty

Klienci mają wiele różnych punktów widzenia na charakter dostarczanej wartości. Niektórzy kwantyfikują korzyści w kategoriach finansowych, podczas gdy inni koncentrują się na wiedzy naszych ludzi, sposobie, w jaki łączymy zasoby branżowe, funkcjonalne i geograficzne w celu rozwiązywania problemów, jakości naszych porad i pomysłów oraz oczywiście na naszym doświadczeniu.

Najnowsze dokumenty:

Proszę kliknąć tutaj, aby zobaczyć wszystkie nasze "Raporty" »


Studium przypadku

Zachęcamy do zapoznania się z naszymi ostatnimi realizacjami dla klientów, a przekonają się Państwo, że pracują z nami dokładni, kompetentni i gotowi do współpracy profesjonaliści, zdeterminowani do rozwiązywania Państwa wyzwań biznesowych i tworzenia wartości dodanej.

Najnowsze dokumenty:

Proszę kliknąć tutaj, aby zobaczyć wszystkie nasze "Studium przypadku" »


Zespoły ds. obsługi klienta

Zespoły Obsługi Klienta w getsix® zapewniają zarówno przejrzystą strukturę jak i usprawniają proces wypracowywania zbieżności interesów. Są one ośrodkami centralnymi wewnątrz Grupy, ukierunkowanymi na działania i wyniki, zidentyfikowane i wymagane przez Klientów, służące poprawieniu jakości obsługi Klienta oraz relacji z nim.

Najnowsze dokumenty:

Proszę kliknąć tutaj, aby zobaczyć wszystkie nasze "Zespoły ds. obsługi klienta" »

Udostępnij

Nasze rekomendacje

Nasze członkostwa

Nasze certyfikaty

Wojskowe Centrum Normalizacji Jakości I KodyfikacjiTÜV NORDTÜV RHEINLAND

Nasze partnerstwo

Kompetencje