Zwroty i zasady anulowania

getsix® oferuje 14-dniowy bezpłatny okres próbny, który rozpoczyna się natychmiast po aktywacji konta. Zostaniesz powiadomiony e-mailem o wygaśnięciu okresu próbnego.

Podczas bezpłatnego okresu próbnego możesz w każdej chwili zrezygnować z konta bez ponoszenia kosztów. Nie prosimy o podanie danych karty kredytowej, aby zapisać się na bezpłatny okres próbny. Więc nawet jeśli zapomnisz anulować podczas bezpłatnego okresu próbnego, NIE zostaniesz obciążony, a Twoja subskrypcja zostanie automatycznie anulowana na koniec okresu próbnego.

Po zarejestrowaniu się na bezpłatną wersję próbną, automatycznie otrzymujesz dostęp do naszego planu Enterprise, chyba że zdecydujesz inaczej. Po zakończeniu bezpłatnego okresu próbnego zostaniesz poproszony o subskrypcję jednego z naszych planów abonamentowych - nie musisz kontynuować korzystania z planu Enterprise, chyba że chcesz to zrobić i możesz przejść do jednego z naszych innych planów.

Pobieramy opłaty z góry za korzystanie z naszego serwisu, a wszystkie świadczone usługi są bezzwrotne i nie oferujemy zwrotów ani kredytów za częściowe miesiące, kwartały lub lata.

Wszystkie podane ceny nie zawierają podatków i opłat pobieranych przez władze podatkowe w danym miejscu, a Użytkownik jest odpowiedzialny za uiszczenie wszystkich takich podatków i opłat.

Klienci mają możliwość uaktualnienia lub obniżenia jakości swojego konta w dowolnym momencie. Jeśli zdecydujesz się uaktualnić swoje konto, subskrypcje będą automatycznie proporcjonalne. Jeśli jednak zdecydujesz się na obniżenie wersji, nie będziemy zwracać pieniędzy ani przyznawać kredytów za niepełne miesiące.

Jak mogę usunąć swoje konto?

Jeśli chcesz trwale usunąć swoje konto i wszystkie związane z nim dane, możesz to zrobić z poziomu konta administratora, przechodząc do zakładki Firma/Usuń konto. Jest to proces automatyczny, którego nie można cofnąć i który spowoduje usunięcie wszystkich danych z systemu, dlatego należy postępować ostrożnie.

Jeśli anulujesz swoje konto w środku cyklu rozliczeniowego, Twoja subskrypcja pozostanie aktywna do momentu jej wygaśnięcia, po czym nie zostaniesz ponownie obciążony kosztami. Proszę pamiętać, że nie wydajemy zwrotów ani kredytów za niepełne miesiące.

Ostatnia aktualizacja : 10.08.2022

Nasze członkostwa

Nasze członkostwaCCIFPNasze członkostwa

Nasze certyfikaty

Nasze certyfikacje

Nasze partnerstwo

Nasi partnerzy technologiczni

Kompetencje

Kompetencje