Back-office outsourcing

/ Business Process Outsourcing (BPO) w Polsce

Usługi back-office

Grupa getsix specjalizuje się w usługach back-office dla firm. Możemy stanowić najwyższej klasy zaplecze księgowe, kadrowe, sprzedażowe, zaopatrzeniowe oraz biurowe dla Twojego biznesu! Mamy za sobą lata doświadczeń, wiele zrealizowanych projektów outsourcingowych, zadowolonych klientów z różnych krajów, zespoły najlepszych profesjonalistów oraz najnowsze rozwiązania technologiczne.

Polska należy do czołowych krajów do których firmy z Europy, a szczególnie z krajów niemieckojęzycznych (Niemcy, Szwajcaria, Austria), udają się po rozwiązania back-office. Głównie ze względu na wysoki potencjał tutejszych specjalistów. Pracownicy z Polski są świetne wykształceni, biegle mówią po angielsku i niemiecku, są dobrze zorganizowani i dotrzymują terminów.

Sprawdź nasze usługi back-office oraz co zyska Twoja firma dzięki współpracy z getsix Business Process Outsourcing


Back-office z getsix – Twój biznes w rękach ekspertów

Back-office to zaplecze administracyjne, pełniące funkcje pomocnicze, wspierające podstawową działalność firmy. Jest ono komplementarne w stosunku do front office, który zajmuje się główną działalnością biznesową. Najczęściej działy back-office to: IT, finansowo-księgowy, HR. Ale też częściowo: zaopatrzenie i sprzedaż.

Funkcje back-office’owe stanowią podstawę i są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania biznesu. Coraz częściej są one przekazywane, firmom wyspecjalizowanym w danych usługach, na zasadzie outsourcingu (inshoring, offshoring i nearshoring) lub przeniesione do innego kraju w ramach tej samej firmy (insourcing).

Wielu firmom outsourcing pozwala na optymalizację kosztów, ponieważ wymaga mniej nakładów niż utrzymywanie i szkolenie własnych pracowników w działach IT, księgowych czy kadrowych. Korzystając z usług back-office firmy getsix masz pewność, że obsługa tych zadań będzie realizowana terminowo, zgodnie z najnowszymi przepisami prawa i na najwyższym poziomie. A sam będziesz mógł skupić się na tym, co jest w Twoim biznesie najważniejsze!


getsix BPO Services – back-office na zasadach outsourcingu

Realizujemy usługi outsourcingu back-office zarówno dla firm polskich, jak i zagranicznych. Specjalizujemy się w outsourcingu usług księgowych, podatkowych, kadrowych, procesów biurowych, zaopatrzenia oraz sprzedaży.

Oferujemy możliwość integracji systemów IT – dzięki czemu nasi eksperci mogą pracować bezpośrednio na Państwa systemach informatycznych, co przyśpieszy optymalizację procesów biznesowych. Oferujemy również system klienta Customer Extranet oraz interface innych systemów informatycznych getsix.

Nasz ekspert ds. rozwiązań IT

Alicja

Sebastian Możejko
Główny Kierownik ds. rozwiązań IT
Dział ds. rozwiązań IT
PolskiEnglish

Co nas wyróżnia?

  • opiekun i zindywidualizowana obsługa klienta;
  • Customer Extranet - portal klienta, w którym wszystkie dane mogą Państwo sprawdzać w czasie rzeczywistym;
  • posiadanie certyfikatu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zgodnego z ISO/ IEC 27000;
  • świetnie wykształcona i doświadczona kadra ekspertów - certyfikat TÜV NORD ISO 9001:2015;
  • getsix® jest częścią HLB International – prestiżowej, międzynarodowej sieci firm doradczych i audytorskich;

Partnerstwa i współpraca międzynarodowa


Rozwiązania getsix back-office - automatyzacja oraz przechwytywanie danych w BPO

Korzystamy z najnowszych rozwiązań technologicznych, które pozwalają na automatyzację procesów outsourcingowych i zdalną obsługę klienta, w ramach back-office, na najwyższym poziomie. Są to:

  • rozwiązania hybrydowe w chmurze - zapewniają uproszczenie pracy. Eksperci getsix doradzą, jak zwiększyć wydajność poprzez połączenie/integrację struktury IT Państwa firmy z naszymi usługami w chmurze; LINK »
  • OCR i automatyzacja procesów - usługa Kofax pozwala tworzyć cyfrowe wersje papierowych dokumentów. Można je potem wykorzystać w specjalistycznych programach i aplikacjach biznesowych. Digitalizujemy m.in. dokumenty księgowe, faktury oraz formularze. LINK »

Nasze zrealizowane projekty, w zakresie back-office, w Polsce

  • Przechwytywanie danych księgowych z dokumentów papierowych
  • Manualne wprowadzanie danych do sytemu księgowego klienta
  • Udostępnienie końcówki systemu księgowego do wystawiania faktur sprzedażowych – co pozwala na automatyczne księgowanie
  • Dostęp pasywny klienta do danych z naszego systemu księgowego
  • Przechwytywanie danych księgowych z dokumentów PDF
  • Outsourcing pracowników - wprowadzanie danych do systemu księgowego klienta i ich sprawdzanie

Aby dowiedzieć się więcej odwiedź stronę »

Zakres działalności getsix Business Process Outsourcing:

  • Back-office księgowości - prowadzenie ksiąg, wprowadzanie danych do systemu klienta lub przekazywanie ich w odpowiednim formacie, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych, nadzór księgowy i windykacja należności;
  • Back-office kadr - wprowadzanie danych kadrowych, arkuszy kalkulacyjnych do systemu klienta, obsługa wynagrodzeń;
  • Back-office biura - obsługa biurowa, zamawianie materiałów, czyszczenie bazy danych, organizowanie podróży służbowych; LINK »
  • Back-office zaopatrzenia - porównywanie cen na fakturach z cennikami, składanie i realizacja zamówień;
  • Back-office działu sprzedaży - zzarządzanie zamówieniami, badania satysfakcji klientów, wystawianie faktur i dokumentów sprzedażowych.

Skorzystaj z usług getsix BPO i oddaj swój back-office w ręce profesjonalistów! Zmniejszysz koszty i unikniesz zbędnego ryzyka, korzystając z najlepszych rozwiązań outsourcingowych i doświadczonych specjalistów getsix. Zapraszamy do kontaktu!

Kontakt »

Korzyści z usług back-office getsix BPO:

  • zwiększenie wydajności firmy – nasi klienci mogą skoncentrować się na swojej głównej działalności biznesowej, a całą obsługę, w ramach back-office i outsourcingu usług, przekazać w ręce ekspertów getsix;
  • większe zadowolenie Państwa pracowników – wsparcie outsourcingowe w wykonywaniu najprostszych, powtarzalnych czynności.

Business Process Outsourcing w Polsce

Polska od lat jest jedną z najważniejszych lokalizacji dla outsourcingu usług biznesowych w ramach back-office. Według danych ABSL, na koniec I kwartału 2022 r., w Polsce działało ponad 1714 centrów usług biznesowych BPO, SSC/GBS, IT i R&D, reprezentujących 1068 firm. Zatrudniały one 403 tys. osób (o 11,6 proc. więcej niż na koniec I kwartału 2021 r.). 338 tys. z nich pracuje w centrach będących własnością zagraniczną (82,6 proc.), a 69,5 tys. w centrach polskich (17,4 proc.). Centra działające w Polsce pochodzą z 46 krajów.

Od 2016 r. ogólna liczba miejsc pracy w tym sektorze wzrosła aż o 63 proc. Jednocześnie prognozowany jest dalszy wzrost - w 2023 roku zatrudnienie w sektorze usług biznesowych ma wzrosnąć do 432 tys. osób. Polska jest liderem w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE), zarówno pod względem zatrudnienia w branży, jak i liczby centrów usług wspólnych. Szczególnie silnie rozwijającymi się ośrodkami są Warszawa, Kraków i Wrocław. Zaraz za nimi - pod względem ilości back-office - są Trójmiasto, Katowice Poznań oraz Łódź.

Główne obszary działalności sektora BPO to:

  • finanse i księgowość;
  • kadry i płace;
  • IT;
  • obsługa klienta;
  • marketing;
  • administracja;
  • zaopatrzenie
  • logistyka.
Ostatnia aktualizacja : 08.08.2022

Nasze członkostwa

Nasze członkostwaCCIFPNasze członkostwa

Nasze certyfikaty

Nasze certyfikacje

Nasze partnerstwo

Nasi partnerzy technologiczni

Kompetencje

Kompetencje