Transformacja biznesowa dla projektów outsourcingu procesów biznesowych (BPO)
Nasza grupa ds. transformacji biznesowej jest często pierwszym punktem kontaktu z klientem. Transformacja biznesowa zapewnia cztery odrębne usługi przejściowe, które pozwalają nam na dogłębne zrozumienie funkcji biznesowych klienta, zanim jeszcze rozwiązanie zostanie wdrożone. Skutkuje to zwiększoną szybkością przejścia i wdrożenia, poprawą rentowności dla naszych klientów, poprawą zdolności prognozowania i możliwością identyfikacji dodatkowych obszarów do poprawy procesów w całej organizacji klienta.
W wielu przypadkach, grupa ds. transformacji biznesowej odkrywa nowe możliwości dla klienta w zakresie realizacji wartości i pozwala klientom na stopniowe usprawnianie dodatkowych funkcji biznesowych. Zazwyczaj nasz zespół ds. transformacji biznesowej utrzymuje bliski kontakt z klientami przez cały okres trwania relacji z nimi, co pozwala na ciągłe identyfikowanie nowych obszarów wymagających usprawnienia procesów i umożliwia nam wdrażanie globalnie dostarczanych rozwiązań w celu zaspokojenia tych potrzeb.
Ocena
- odkrywanie efektywności procesów i możliwości outsourcingu;
- techniki obejmujące mapowanie, analizę luk i ocenę gotowości.
Projektowanie rozwiązań biznesowych
- wykorzystywanie wiedzy branżowej do konfigurowania i wdrażania nowych modeli biznesowych, tworzenia nowych strumieni przychodów z naszymi klientami;
- globalnie połączone, wielogeograficzne modele dostaw, które są zgodne z pożądanym wynikiem biznesowym klienta.
Rozwój platformy
- tworzenie nowych strategii platformowych w celu zmniejszenia ryzyka klienta i poprawy wydajności;
- budowanie innowacyjnych, inteligentnych komponentów technologicznych do obsługi procesów biznesowych naszych klientów we wspólnym środowisku.
Przejście
- planowanie i realizacja procesu przekazywania funkcji;
- obejmuje zarządzanie projektem i świadczenie usług od momentu zainicjowania kontraktu, poprzez wdrożenie w stanie ustalonym.
Nasze korzyści
- transformacja biznesowa i doradztwo procesowe łączą się w celu wzmocnienia naszej strategii zintegrowanego outsourcingu biznesowego;
- zapewniamy naszym klientom możliwość działania jako przedłużenie ich działalności;
- pozwalanie na ciągłe doskonalenie w zakresie wzrostu linii produktowej i zarządzania kosztami w całej organizacji klienta.