Usługi uzgadniania kont
Uzgadnianie kont jest krytyczną, ale niedocenianą kontrolą, która pomaga zapewnić integralność finansową w firmie. Uchybienia i nieefektywności w podejściu do uzgadniania często prowadzą do błędów i nieścisłości w bilansie.
Skuteczne zarządzanie działaniami związanymi z uzgadnianiem kont może znacznie zwiększyć zdolność firmy do proaktywnego identyfikowania i rozwiązywania problemów, które mogą skutkować nieprawidłowościami w księgowości finansowej i dokumentacji sprawozdawczej, co może prowadzić do powstawania strat. Automatyzacja procesu uzgadniania kont jest krytycznym krokiem do osiągnięcia integralności bilansu oraz terminowego i efektywnego zamknięcia finansowego.
“Odkryj błędy i rozbieżności, zanim będzie Państwa to kosztować”
Jak getsix® może pomóc
getsix® pomoże uczynić Państwa proces uzgadniania bardziej efektywnym w napędzaniu wartości biznesowej poprzez uczynienie procesu bardziej efektywnym w sposobie jego działania w Państwa organizacji. getsix® może pomóc Państwu uzyskać wiarygodność w bilansach księgi głównej poprzez tworzenie i wdrażanie odpowiednich procesów uzgadniania i zarządzania informacjami, jak również poprawę struktury organizacyjnej, szkolenia i automatyzację.
Do kluczowych korzyści płynących z tej usługi należą:
- Racjonalizacja liczby kont i stosowanie standardowej definicji “uzgodnionych” w całej firmie;
- Ustanowienie opartych na ryzyku kryteriów częstotliwości uzgadniania kont;
- Zarządzanie informacjami za pomocą standardowego formularza lub szablonu uzgadniania kont;
- Ustalenie jasnej własności i odpowiedzialności za każde uzgodnienie kont.
Uzgadnianie kont/wyciągów bankowych
Uzgadnianie kont i wyciągów bankowych jest integralną częścią utrzymywania dobrego przepływu środków pieniężnych. Bez terminowego uzgadniania, Państwa firma ryzykuje popełnienie błędu bankowego, niewykrycie oszustwa lub kradzieży oraz niewykorzystanie środków pieniężnych.
Usługi outsourcingowe getsix® w zakresie uzgadniania kont/wyciągów bankowych pomagają naszym klientom w:
- Zmniejszaniu ryzyka i zwiększaniu przejrzystości księgi głównej;
- Kontroli przepływu pieniężnego w firmie;
- Odkrywaniu nieprawidłowości w rachunkach;
- Zarządzaniu niewykorzystanymi środkami pieniężnymi na rachunkach;
- Eliminowaniu błędów bankowych i zarządzaniu opłatami.