Nasza strategia
>getsix® kładzie duży nacisk na integralność, przejrzystość, pracę zespołową, odpowiedzialność, etykę i przede wszystkim skupia się na klientach, które tworzą DNA naszej firmy.
W getsix®, nasza filozofia i podejście do klienta najpierw zapewnia przestrzeganie najlepszych praktyk przez naszych pracowników w celu uzyskania optymalnej wartości dla naszych klientów poprzez innowacje i wysoki poziom zaangażowania klientów. Dzięki długotrwałym zleceniom przekształciliśmy organizacje, redukując koszty operacyjne w sposób ciągły i skutecznie przyczyniając się do wiedzy branżowej w różnych dziedzinach.
Zgodność, dokładność procesów, zarządzanie jakością, skalowalność, nadmiarowość, nasz model biznesowy poprzez innowacje i technologię oraz nasz “Business Excellence Framework” stanowią zalety getsix®. Te zalety wartości krytycznej umożliwiły getsix® tworzenie i utrzymywanie satysfakcjonujących długoterminowych relacji z klientami. getsix® stale dąży do spełnienia oczekiwań klientów poprzez optymalizację procesu technologicznego i ciągłego doskonalenia wiedzy.
getsix® uwzględnia 3 kluczowe elementy strategii rozwoju firmy:
a) Doświadczenie
- Integracja z aplikacjami dla przedsiębiorstw;
- Dążenie do zwiększenia doświadczenia klienta;
- Stałe wyzwania modeli dostaw poprzez wykorzystanie metod Kaizen, Lean & Six-Sigma w celu zwiększenia wartości;
- Wykorzystanie bogatego doświadczenia i kompetencji informatycznych wspomagających inicjatywy doskonałości biznesowej, które przynoszą korzyści klientom.
b) Jakość:
- Dążenie do najwyższej jakości produktów;
- Budowanie globalnej platformy dostaw do obsługi usług;
- Okresowa analiza porównawcza dla światowych standardów poprzez certyfikaty takie jak ISO 9001:2000 i ISO 27001:2013;
- Budowanie i pielęgnowanie światowego basenu talentów, aby wspierać świadczenie usług.
c) Elastyczność:
- Zrozumienie potrzeb klienta i bycie elastycznym w modelach partnerstwa;
- Dostosowanie do dowolnej technologii zalecanej przez klientów;
- Współpraca z klientami w celu zwiększenia wartości.
Nasze czynniki sukcesu:
- Wysoko wykwalifikowani pracownicy z doskonałą znajomością języków obcych;
- Korzystanie z najnowszych rozwiązań dotyczących oprogramowania i sprzętu komputerowego;
- Czyszczenie wewnętrznych procesów związanych z efektywnym zarządzaniem jakością (ISO 9001:2015);
- Wszystkie znaczące usługi biznesowe, współdziałające z naszymi usługami outsourcingowymi (One-Stop-Shop);
- Strategiczne partnerstwa i kooperacje;
- Najwyższe standardy reagowania i dokładności raportów, dostarczane zawsze na czas;
- Elastyczne, możliwe do odzyskania i innowacyjne usługi;
- Przejrzyste i weryfikowalne konta.