Nasze strategie i cele

/ Filozofia naszej firmy

Nasza strategia

>getsix® kładzie duży nacisk na integralność, przejrzystość, pracę zespołową, odpowiedzialność, etykę i przede wszystkim skupia się na klientach, które tworzą DNA naszej firmy.

W getsix®, nasza filozofia i podejście do klienta najpierw zapewnia przestrzeganie najlepszych praktyk przez naszych pracowników w celu uzyskania optymalnej wartości dla naszych klientów poprzez innowacje i wysoki poziom zaangażowania klientów. Dzięki długotrwałym zleceniom przekształciliśmy organizacje, redukując koszty operacyjne w sposób ciągły i skutecznie przyczyniając się do wiedzy branżowej w różnych dziedzinach.

Zgodność, dokładność procesów, zarządzanie jakością, skalowalność, nadmiarowość, nasz model biznesowy poprzez innowacje i technologię oraz nasz „Business Excellence Framework” stanowią zalety getsix®. Te zalety wartości krytycznej umożliwiły getsix® tworzenie i utrzymywanie satysfakcjonujących długoterminowych relacji z klientami. getsix® stale dąży do spełnienia oczekiwań klientów poprzez optymalizację procesu technologicznego i ciągłego doskonalenia wiedzy.

getsix® uwzględnia 3 kluczowe elementy strategii rozwoju firmy:

a) Doświadczenie

  • Integracja z aplikacjami dla przedsiębiorstw;
  • Dążenie do zwiększenia doświadczenia klienta;
  • Stałe wyzwania modeli dostaw poprzez wykorzystanie metod Kaizen, Lean & Six-Sigma w celu zwiększenia wartości;
  • Wykorzystanie bogatego doświadczenia i kompetencji informatycznych wspomagających inicjatywy doskonałości biznesowej, które przynoszą korzyści klientom.

b) Jakość:

  • Dążenie do najwyższej jakości produktów;
  • Budowanie globalnej platformy dostaw do obsługi usług;
  • Okresowa analiza porównawcza dla światowych standardów poprzez certyfikaty takie jak ISO 9001:2000 i ISO 27001:2013;
  • Budowanie i pielęgnowanie światowego basenu talentów, aby wspierać świadczenie usług.

c) Elastyczność:

  • Zrozumienie potrzeb klienta i bycie elastycznym w modelach partnerstwa;
  • Dostosowanie do dowolnej technologii zalecanej przez klientów;
  • Współpraca z klientami w celu zwiększenia wartości.

Nasze czynniki sukcesu:

  1. Wysoko wykwalifikowani pracownicy z doskonałą znajomością języków obcych;
  2. Korzystanie z najnowszych rozwiązań dotyczących oprogramowania i sprzętu komputerowego;
  3. Czyszczenie wewnętrznych procesów związanych z efektywnym zarządzaniem jakością (ISO 9001:2015);
  4. Wszystkie znaczące usługi biznesowe, współdziałające z naszymi usługami outsourcingowymi (One-Stop-Shop);
  5. Strategiczne partnerstwa i kooperacje;
  6. Najwyższe standardy reagowania i dokładności raportów, dostarczane zawsze na czas;
  7. Elastyczne, możliwe do odzyskania i innowacyjne usługi;
  8. Przejrzyste i weryfikowalne konta.

Udostępnij

Ostatnia aktualizacja: 10.08.2022

Nasze rekomendacje

Nasze członkostwa

Nasze certyfikaty

Wojskowe Centrum Normalizacji Jakości I KodyfikacjiTÜV NORDTÜV RHEINLAND

Nasze partnerstwo

Kompetencje