Menu

Oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami

/ Aplikacje IT Front-End

Microsoft Dynamics CRM 2011

Microsoft Dynamics CRM to pakiet oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami opracowany przez firmę Microsoft. Po wyjęciu produktu z pudełka praca z nim skupia się głównie na elementach sprzedaży, marketingu i usług (help desk), ale Microsoft sprzedaje Dynamics CRM również jako platformę XRM i zachęca partnerów do korzystania z jej autorskiego, dającego się dostosować frameworka (opartego o technologię .NET), aby spełnić różne wymagania.

Rodzina aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics zawiera także inne produkty powiązane, takie jak aplikacje ERP Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Dynamics NAV oraz Microsoft Dynamics SL, a także Microsoft Dynamics Retail Management System (Dynamics RMS), czyli system do zarządzania sprzedażą detaliczną.

Dynamics CRM to aplikacja klient-serwer, która podobnie jak Microsoft SharePoint jest przede wszystkim aplikacją internetową opartą na zbiorze usług IIS, obsługującą również rozbudowane interfejsy usług internetowych. Klienci uzyskują dostęp do Dynamics CRM albo za pomocą przeglądarki Microsoft Internet Explorer 7 lub nowszej, albo za pomocą wtyczki grubego klienta do programu Microsoft Outlook. Najnowsze wydanie dodaje pełne wsparcie dla przeglądarek Chrome i Firefox oraz ograniczone wsparcie dla Safari.

Microsoft Dynamics CRM 2011 jest dostępny jako oferta w chmurze lub instalacji lokalnej u partnera lub klienta. Podobnie jak w przypadku CRM 4, wersje te mogą być spersonalizowane za pomocą zaawansowanych rozszerzeń. Nowy zestaw funkcji obejmuje: wizualizacje, wykresy, zarządzanie dokumentami, filtry siatek, dialogi, cykliczne zdarzenia, niestandardowe czynności, zarządzania celami, raporty przechwytywane, klienty Outlook w oparciu o MAPI, FLS itp.

  • Natywna integracja z SharePoint 2010;
  • Możliwość tworzenia zapytania wykraczającego poza wyszukiwanie;
  • Umieszczenie siatki z wpisami potomnymi na wpisie macierzystym;
  • Możliwość sortowania filtrów automatycznych, tak jak w Microsoft Office Excel;
  • Interfejs wstążkowy Microsoft Office zastępuje menu;
  • Punkty końcowe OData;
  • Programowanie w LINQ interfejsów programowania aplikacji w SDK;
  • Usługi WCF;
  • Personalizacja może być dostępna w pakiecie rozwiązań;
  • CRM Online wspiera wtyczki w trybie piaskownicy;
  • Wiele formularzy na podmiot;
  • Projektant wykresów;
  • Integracja z Yammer;
  • Integracja z Lync.

Microsoft Dynamics CRM 2011 RTW/RTM jest dostępny odpowiednio od stycznia do połowy lutego 2011 r. Wsparcie dla 41 języków.

Nasze członkostwa

Nasze członkostwaCCIFPOur Memberships

Nasze certyfikaty

Nasze certyfikacje

Nasze partnerstwo

Nasi partnerzy technologiczni

Kompetencje

Kompetencje