Nasze podejście do ludzi

/ Nasze zasady korporacyjne

Nasze zasady

Zainteresowanie naszych klientów zawsze jest na pierwszym miejscu.

Nasze doświadczenia pokazują, że jeśli będziemy służyć naszym klientom dobrze, nasz sukces będzie następował.

Nasze aktywa to nasi ludzie, kapitał i reputacja.

Jeśli którykolwiek z nich maleje, ostatni jest najtrudniejszy do przywrócenia. Naszym celem jest działać w pełni zgodnie z literą i duchem prawa, reguł i zasad etycznych, które rządzą nami. Nasz ciągły sukces zależy od nieprzerwanego przestrzegania tej normy.

Szczycimy się profesjonalną jakością naszej pracy.

Mamy bezkompromisową determinację do osiągnięcia doskonałości we wszystkim, co podejmujemy.

Podkreślamy kreatywność i wyobraźnię we wszystkim, co robimy.

Uznając, że stara droga może być najlepszym rozwiązaniem, staramy się zawsze znaleźć lepsze rozwiązanie problemów klienta. Szczycimy się pionierami innowacji, które mogą stać się standardem w branży.

Robimy niezwykły wysiłek, aby zidentyfikować i rekrutować najlepszą osobę do każdej pracy.

Wybieramy naszych ludzi po kolei. W biznesie usług wiemy, że bez najlepszych ludzi nie możemy być najlepsi.

Ludzie

Szanujemy naszych pracowników i cenimy ich wkład. Jesteśmy oddani stworzeniu środowiska pracy, który jest profesjonalnie wyzywający i osobiście nagradzany. Wierzymy w pracę zespołową i jako zespół zapewniając naszym klientom wyjątkowe wyniki. Jesteśmy zaangażowani w rozwój zawodowy każdej z osób, ponieważ przechodzą przez swoją karierę w getsix®.

Podkreślamy pracę zespołową we wszystkim, co robimy.

Chociaż zawsze zachęcamy do kreatywności, stwierdziliśmy, że wysiłek zespołu często przynosi najlepsze rezultaty. Nie mamy miejsca dla tych, którzy przed swoimi interesami interesują się interesem firmy i jej klientów.

Nieustannie dążymy do przewidywania szybko zmieniających się potrzeb naszych klientów i opracowywania nowych usług w celu zaspokojenia tych potrzeb.

Wiemy, że świat rachunkowości nie będzie trwał i że samozadowolenie może doprowadzić do wyginięcia.

Regularnie otrzymujemy poufne informacje w ramach naszych normalnych relacji z klientami.

Naruszenie zaufania lub użycie poufnych informacji niewłaściwie lub niedbale byłoby nie do pomyślenia.

Nasza firma jest bardzo konkurencyjna i agresywnie staramy się rozwijać relacje z klientami.

Musimy jednak zawsze być uczciwymi konkurentami i nigdy nie drażnić innych firm. Integralność i uczciwość leżą u podstaw naszej działalności. Oczekujemy, że nasi ludzie utrzymają wysokie standardy etyczne we wszystkim, co robią, zarówno w pracy, jak i w firmie.

Udostępnij

Ostatnia aktualizacja: 10.08.2022

Nasze rekomendacje

Nasze członkostwa

Nasze certyfikaty

Wojskowe Centrum Normalizacji Jakości I KodyfikacjiTÜV NORDTÜV RHEINLAND

Nasze partnerstwo

Kompetencje