Model biznesowy
Uważamy, że outsourcing procesów biznesowych (model biznesowy) zostanie radykalnie zmieniony w ciągu najbliższych pięciu do dziesięciu lat. Zamiast jej historycznej roli jako narzędzia do cięcia kosztów, będzie on coraz częściej postrzegany jako środek dostarczania wysokiej jakości usług i możliwości.
W centrum tej transformacji jest technologia.
Nasze oferty, takie jak coraz bardziej wyrafinowane systemy przetwarzania w chmurze, analitycy biznesowi, platformy współpracy i rozwiązania automatyzacji procesów pomogą dostarczyć znacznie bardziej wyrafinowane produkty i usługi.
Zdolność do opanowania transformacji BPO dla maksymalnej korzyści będzie jedną z cech, które definiują przyszłościowe korporacje.
Podstawą naszego modelu biznesowego jest łączenie i integracja outsourcingu procesów biznesowych (BPO), cloud computing i zarządzania procesami biznesowymi (BPM), a także tworzenie złożonych i modularnych rozwiązań dla naszych klientów. Pomoże to naszym klientom otrzymywać “wartość dodaną”, zamiast używać każdego z tych rozwiązań od innego dostawcy.
Zapoznaj się z naszą podejściem do rozwiązań związanych z outsourcingiem (One-Stop-Shop):
- One-Stop-Shop
- Pełne rozwiązanie serwisowe
- Rozwiązania “End to End”
“Normalny sposób” – firmy muszą współpracować z dostawcą usług BPO i ITO
Outsourcing procesów biznesowych (BPO) i outsourcing technologii informacyjnych (ITO) to zarówno sposoby, w jaki firma może osiągnąć zasięg poza własne możliwości i wprowadzić innego dostawcę do wsparcia. Każda z tych opcji ma niepowtarzalne role, ale też trochę pokrywające się. Zasadniczo firma zwraca się do dostawców usług BPO i ITO w celu stworzenia bardziej efektywnych przepływów pracy. Usługi dostawców BPO powinny prowadzić do zwiększenia efektywności operacyjnej na większości branż, a operator ITO powinien tworzyć oszczędności związane z sieciami komputerowymi i innymi systemami informatycznymi.
Firma może zwrócić się do zatrudniania zarówno dostawców BPO, jak i ITO. Zakres usług oferowanych przez obydwu dostawców jest inny i nie eliminuje potrzeby drugiej strony. Przeciętnie może istnieć rywalizacja pomiędzy rodzajami usług oferowanych przez dostawców usług BPO i ITO.
Inne czynniki różnicujące między firmami BPO, a firmami ITO obejmują wiedzę ekspercką z każdym innym dostawcą. Dostawcy usług BPO realizują określone zadania w imieniu organizacji, np. obsługa klienta, księgowość lub zarządzanie personelem. Specjaliści z ITO są zdolni do rozpoznawania typów technologii, które są potrzebne w organizacji, począwszy od przechowywania danych po wsparcie dla usług bezprzewodowych. Dostawcy powinni mieć możliwość negocjowania kosztów i terminów lub usprawnienia usług w oparciu o wiedzę posiadaną przez tych specjalistów z branży.
“Podejście getsix®” – łączenie rozwiązań BPO i ITO prowadzi do najszybszych oszczędności finansowych dla naszych klientów
Gdy dostawca usług BPO zostanie zatrudniony, ulepszenia w procesach biznesowych mogą prowadzić do uzyskania większych wyników finansowych, ponieważ firma musi zostać zrealizowana, aby ta usługa została uznana za sukces. Skuteczność osiągnięto dzięki dostawcy usług BPO może wiązać się z zasobami ludzkimi, finansami lub z wszelkimi obszarami operacyjnymi organizacji, która jest częścią podstawowej działalności firmy.
Chociaż usługi BPO i ITO są zaprojektowane tak, aby uzupełniały się wzajemnie, rozsądne jest, aby organizacja otrzymywała usługi świadczone przez jednego dostawcę. Aby zapewnić takie korzyści naszym klientom skoncentrowaliśmy nasz model biznesowy i wizualny w taki sposób, że możemy działać jako jedyny dostawca BPO, albo jako jedyny dostawca ITO lub jako dostawca usług outsourcingowych, który może oferować oba usługi w zintegrowane rozwiązania.
Rozwiązania getsix® w roli jedynego dostawcy BPO:
- Nasze rozwiązania dotyczące outsourcingu finansów i księgowości (FAO);
- Nasze rozwiązania dotyczące HR i outsourcingu wynagrodzeń (HRO);
- Nasze poziome rozwiązania BPO;
- Nasze pionowe rozwiązania BPO;
- Nasze klasyczne rozwiązania oparte na usługach BPO.
getsix® w roli jedynego dostawcy ITO:
- Nasze rozwiązania dotyczące outsourcingu technologii informacyjnych (ITO);
- Nasze klasyczne rozwiązania oparte na usługach chmury;
- Nasze rozwiązania oparte na Microsoft Dynamics NAV;
- Nasze rozwiązania oparte na wirtualizacji Citrix.
Zintegrowane rozwiązania getsix® umożliwiające łączenie obu światów:
- Nasze rozwiązania “End to End”;
- Nasze zintegrowane rozwiązania oparte na platformie.