Menu

Zespoły ds. Obsługi Klienta

Zespoły ds. Obsługi Klienta w getsix®

Zespoły Obsługi Klienta w getsix® zapewniają zarówno przejrzystą strukturę jak i usprawniają proces wypracowywania zbieżności interesów. Są one ośrodkami centralnymi wewnątrz Grupy, ukierunkowanymi na działania i wyniki, zidentyfikowane i wymagane przez Klientów, służące poprawieniu jakości obsługi Klienta oraz relacji z nim. Poszczególne zespoły pomagają nam także realizować nasze badania Państwa zadowolenia, jako jednostki otrzymujące informację z “pierwszej ręki” – bezpośrednio od Klienta. Zgłębiając wiedzę naszych pracowników na temat współpracy z Klientem, rozpoznajemy nieprzewidziane możliwości rozwoju swoich usług. getsix® postrzega potęgę satysfakcji Klienta jako spoiwo łączące Klientów z nami, a Zespoły Obsługi Klienta jako kluczowe w zwiększaniu jego satysfakcji. Ponadto wzmacnianie i rozszerzanie relacji z Klientem jest zasadniczym narzędziem do poprawy własnych wyników finansowych, dlatego priorytetem Zespołów Obsługi Klienta jest wspieranie naszych trwałych relacji.

rosimy kliknąć tutaj żeby pobrać informację dotyczącą zespołów ds. Obsługi Klienta w getsix® – Wrocław:
PDF download

Prosimy kliknąć tutaj żeby pobrać informację dotyczącą zespołów ds. Obsługi Klienta w getsix® – Poznań:
PDF download

Prosimy kliknąć tutaj żeby pobrać informację dotyczącą zespołów ds. Obsługi Klienta w getsix® – Warszawa:
PDF download

Prosimy kliknąć tutaj żeby pobrać informację dotyczącą zespołów ds. Obsługi Klienta w getsix® – Szczecin:
PDF download

Nasze członkostwa

Nasze członkostwaCCIFPOur Memberships

Nasze certyfikaty

Nasze certyfikacje

Nasze partnerstwo

Nasi partnerzy technologiczni

Kompetencje

Kompetencje