Zespoły ds. Obsługi Klienta

/ Nasze publikacje biznesowe

Zespoły Obsługi Klienta w getsix® zapewniają zarówno przejrzystą strukturę jak i usprawniają proces wypracowywania zbieżności interesów. Są one ośrodkami centralnymi wewnątrz Grupy, ukierunkowanymi na działania i wyniki, zidentyfikowane i wymagane przez Klientów, służące poprawieniu jakości obsługi Klienta oraz relacji z nim. Poszczególne zespoły pomagają nam także realizować nasze badania Państwa zadowolenia, jako jednostki otrzymujące informację z “pierwszej ręki” – bezpośrednio od Klienta. Zgłębiając wiedzę naszych pracowników na temat współpracy z Klientem, rozpoznajemy nieprzewidziane możliwości rozwoju swoich usług. getsix® postrzega potęgę satysfakcji Klienta jako spoiwo łączące Klientów z nami, a Zespoły Obsługi Klienta jako kluczowe w zwiększaniu jego satysfakcji. Ponadto wzmacnianie i rozszerzanie relacji z Klientem jest zasadniczym narzędziem do poprawy własnych wyników finansowych, dlatego priorytetem Zespołów Obsługi Klienta jest wspieranie naszych trwałych relacji.

Nasze członkostwa

Nasze członkostwaCCIFPNasze członkostwa

Nasze certyfikaty

Nasze certyfikacje

Nasze partnerstwo

Nasi partnerzy technologiczni

Kompetencje

Kompetencje