Outsourcing usług dla klientów w zależności od potrzeb
Nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania w zakresie outsourcingu obsługi klienta. Istnieją znaczne różnice pomiędzy poszczególnymi branżami oraz pomiędzy firmami w ramach branż. Każda firma ma swoją własną markę, własną kulturę, coś, co czyni ją wyjątkową. getsix® rozległe szkolenia, kompleksowy zakres usług, ogromne zasoby, wiodące technologie i elastyczność umożliwiają nam dostosowanie naszych możliwości outsourcingu obsługi klienta do Twoich wymagań, niezależnie od tego, jakie są te wymagania.
getsix® rozwiązania opierają się na naszym “modelu biznesowym i wizjach”, biorąc pod uwagę to, jak dzisiejsza złożoność biznesowa może być zorganizowana w sposób produktywny.
Jeśli zadajesz sobie którekolwiek z następujących pytań:
- Jak organizować moje zadania komercyjne w Polsce?
- Jak getsix® może zarządzać moimi zobowiązaniami w zakresie księgowości i płac?
- Czy getsix® może usprawnić nasze wewnętrzne procesy?
- Kto zajmie się wdrożeniem systemu MS Dynamics NAV?
- Czy getsix® może rozwiązać nasze problemy z polskimi władzami podatkowymi?
- Kto poprowadzi mnie przez polskie prawo pracy?
Witamy w getsix® rozwiązaniach
DORADZTWO BIZNESOWE |
KSIĘGOWOŚĆ | USŁUGI IT |
DORADZTWO PODATKOWE |
USŁUGI KONSULTINGOWE |
USŁUGI KADROWE |
SPRZEDAŻ IT |
DORADZTWO PRAWNE |
getsix® rozwiązania
1. Zakres usług – W tej sekcji getsix® chciałby zwrócić uwagę i wyjaśnić, że moglibyśmy działać jako klasyczny “Accounting Office/Tax Adviser”, lub jako dostawca BPO, aby przejąć np. proces regulowania zobowiązań. Daje nam to możliwość świadczenia “usług konsultingowych i rozwiązań IT” pod jednym dachem. Nasza getsix® sieć kompetencji oraz nasza współpraca i sojusze”, pozwalają nam nawet działać jako multidyscyplinarny usługodawca.
2. Bazując na świadczeniu usług – Chociaż usługi ITO i BPO mają się wzajemnie uzupełniać, sensowne jest, aby organizacja korzystała z usług świadczonych przez jednego usługodawcę. Aby zapewnić takie korzyści naszym klientom, skoncentrowaliśmy się na naszym “modelu biznesowym i wizji” w taki sposób, że możemy działać albo jako jedyny dostawca BPO, jedyny dostawca ITO, albo jako dostawca outsourcingu, który może oferować obie usługi w zintegrowanych rozwiązaniach, zwanych również procesami biznesowymi jako usługa (BPaaS). W oparciu o naszą własną zarządzaną infrastrukturę IT, utrzymywaną przez getsix® IT Professionals oraz nasze partnerstwo z Microsoft (SPLA-Partner), jesteśmy również w stanie działać jako jedyny dostawca oprogramowania jako usługa (SaaS), głównie dla produktów Microsoft.
3. Rodzaj rozmieszczenia – Ze względu na nasze podejście do oferowania naszym klientom rozwiązań, które dokładnie odpowiadają ich potrzebom, aby cieszyć się wszystkimi korzyściami płynącymi ze współpracy z dostawcą usług BPO, takim jak getsix®, mamy kilka możliwości wdrożenia naszych usług. Model hybrydowy lub model dual-shore wykorzystuje wydajność na miejscu/ poza siedzibą klienta, aby dostarczać wyniki naszym klientom po obniżonych kosztach. getsix® klienci są zaangażowani w ten model wdrażania w konkretnym procesie biznesowym (np. HR & Payroll processing), ponieważ pracujemy wraz z zespołem klienta, aby wykonać około 80% pracy, podczas gdy zespół klientów wykonuje 20% pracy, aby wykorzystać zalety outsourcingu w zakresie kosztów, pracy i technologii.
4. Wielkość firmy – Każda wielkość firmy ma kilka możliwości skorzystania z naszych usług. W naszej filozofii bycia częścią świata biznesu każdy klient, w którym wielkość ma dla nas takie samo znaczenie. To również sprawia, że jesteśmy przygotowani na to, by wraz z naszymi klientami rozwijać się wraz z upływem lat współpracy. getsix® może dostosować nasze usługi w taki sposób, że jesteśmy w stanie zapewnić rozwiązania One-Stop-Shop dla mniejszych i średnich firm oraz usługi dedykowane dla firm międzynarodowych lub wielolokalizacyjnych.
5. Przemysł – getsix® usługi, które oferujemy, mogą być wykorzystywane przez wszelkiego rodzaju firmy, które mają potrzebę optymalizacji swoich finansów komercyjnych. Ale z drugiej strony możemy również zaoferować rozwiązania dostosowane do konkretnych branż w oparciu o nasze doświadczenie z rzeczywiście obsługiwanymi przez nas klientami z tej konkretnej branży.
6. Technologia – Przełomowe i innowacyjne technologie uchwyciły dzisiejsze nagłówki, ale rzeczywista wartość wynika z wykorzystania tych technologii – oraz opartego na usługach podejścia do podstawowych funkcji i możliwości – w celu ponownego opracowania modelu biznesowego. Outsourcing procesów biznesowych (Business Process Outsourcing – BPO) może przyspieszyć rozwój Twojej firmy na tej rewolucyjnej drodze, pomagając Ci na nowo wymyślić i zmontować usługi i innowacje technologiczne, których potrzebujesz, aby osiągnąć wzrost i przewagę konkurencyjną. Na przykład – Enterprise Resource Planning (ERP) outsourcing zapewnia połączenie usług przeznaczonych dla klientów, którzy nie są w stanie lub nie chcą ponosić odpowiedzialności za zainstalowanie i zarządzanie złożoną aplikacją, ale którzy chcą informacji zarządczej i kontroli, które ona zapewnia. Jeśli klienci uważają, że ich firma nie może wspierać rygory instalacji lub utrzymania wymagań zarządzania systemu ERP, to outsourcing ERP jest opcja dla nich. Outsourcing ERP jest partnerstwo biznesowe, które pozwala klientowi mieć najlepszy możliwy system, bez obiektu lub personelu niezbędnego do utrzymania i zarządzania nim.
7. Departamentalne zadania – Business Process Outsourcing (BPO) daje firmom nowe sposoby osiągania wysokich wyników poprzez kontrolowanie kosztów, zmniejszanie ryzyka, wspieranie współpracy i zwiększanie przejrzystości. Nasz zespół ekspertów branżowych i technologicznych oferuje podejście konsultacyjne do oceny Twojego biznesu i rekomenduje procesy, które potencjalnie mogą zostać poddane outsourcingowi w celu optymalizacji procesów biznesowych. getsix® oferuje szeroki zakres usług BPO, które wspierają typowe działy każdej firmy. Aby dać potencjalnym klientom lepszy wgląd w to, w jaki sposób nasze rozwiązania i usługi mogą wspierać różne działy firmy, odpowiednio pogrupowaliśmy nasze rozwiązania.
8. W odniesieniu do regionów geograficznych – Choć outsourcing i offshoring mogą odbywać się jednocześnie, te dwa czynniki różnią się pod względem lokalizacji i doboru pracowników. W przypadku offshoringu, przedsiębiorstwo przenosi wszystkie lub część swojej działalności do innego kraju. Z drugiej strony, outsourcing to proces wykorzystywania pracowników zewnętrznych do tradycyjnych zadań biznesowych w firmie; może to mieć miejsce zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz kraju macierzystego firmy. Outsourcing jest powszechną praktyką, którą przedsiębiorstwa stosują w celu ograniczenia wydatków, uzyskania dostępu do pracowników o specjalnych umiejętnościach i uzyskania innych korzyści. W odróżnieniu od offshoringu, outsourcing nie musi odbywać się w oddzielnym kraju, aby mieć miejsce. Przedsiębiorstwa, które pozostają w swoich krajach pochodzenia, mogą poszukiwać lokalnych pracowników z zewnątrz, co prowadzi do outsourcingu. Outsourcing może jednak odbywać się również poza krajem pochodzenia firmy. Na kolejnych stronach znajdą Państwo informacje o tym, jakie usługi getsix® może świadczyć firmom, które nie są zarejestrowane w Polsce.