Aktualności

/ Zarządzanie jakością

Wyniki ankiety zadowolenia klienta 2014

/
Data22 sie 2014
/

icon_getsix_news

getsix® pragnie podziękować wszystkim, którzy w tak dużej liczbie byli gotowi przedstawić nam swoją opinię w naszej corocznej ankiecie. To ważne badanie pozwala nam uświadomić sobie co możemy poprawić, jak również usłyszeć jacy jesteśmy świetni! Normy ISO są w codziennej pracy getsix® niezbędne, aby dostarczać Państwu wysokiej jakości usługi.

W załączonym linku znajdą Państwo ogólną ocenę i poszczególne wyniki naszej Ankiety Zadowolenia Klienta 2014.

getsix-podsumowanie-ankiety-2014

Wynik z 4,54 w skali 5-cio punktowej potwierdza nam, że nasze wysiłki w świadczeniu Klientom profesjonalnej obsługi są cenione. Jednak ten wysoki wynik mówi również, że możemy się jeszcze w niektórych dziedzinach poprawić

getsix® Państwa zaufanym i pewnym partnerem biznesowym.

Nasze rekomendacje

Nasze członkostwa

Nasze certyfikaty

Wojskowe Centrum Normalizacji Jakości I KodyfikacjiTÜV NORDTÜV RHEINLAND

Nasze partnerstwo

Kompetencje