Warunki uczestnictwa i korzystania z usługi getsix Customer Extranet

/ Warunki uczestnictwa i korzystania z usługi getsix Customer Extranet

1. Przedmiot

Niniejsze warunki uczestnictwa i korzystania z usługi getsix Customer Extranet, zwane dalej także „regulaminem”, regulują dostęp i korzystanie przez Klientów z usługi getsix Customer Extranet oraz związanych z nią aplikacji internetowych, świadczonej przez firmę getsix Services Sp z o.o. (zwaną dalej także jako „getsix”).

1.1 Definicje

  1. Usługa getsix Customer Extranet - jest usługą świadczoną drogą elektroniczną, aplikacją internetową, która oferuje określonemu kręgowi użytkowników wrażliwe (sensytywne) dane w chronionym obszarze Internetu. Należy mieć na uwadze szczególne aspekty bezpieczeństwa, które zostały zawarte w niniejszym dokumencie i są wiążące dla użytkowników usługi getsix Customer Extranet. Usługa polega na udostępnieniu danych oraz przydzielaniu dostępu dla wskazanych przez klienta osób. Usługa jest oparta o platformę Share Piont firmy Microsoft w związku z czym należy się zapoznać z warunkami i regulaminem świadczenia usług firmy Microsoft.
  2. Ekstranet - zamknięta sieć komputerowa, przeznaczona do wymiany informacji pomiędzy użytkownikami, umożliwiająca wykonywanie usługi getsix Customer Extranet i innych czynności w ramach realizacji umowy,
  3. Umowa - umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, zawierana z Klientem z momentem wyrażenia przez Klienta zgody na świadczenie mu usług drogą elektroniczną na zasadach określonych w niniejszym regulaminie,
  4. Klient - przedsiębiorca, będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, korzystający z usługi getsix Customer Extranet w ramach umowy, który zobowiązał się do przestrzegania niniejszego regulaminu,
  5. Usługi świadczone drogą elektroniczną - usługi, których wykonanie następuje przez wysyłanie i odbieranie danych za pomocą systemów teleinformatycznych, na indywidualne żądanie, bez jednoczesnej obecności stron, przy czym dane te są transmitowane za pośrednictwem sieci publicznych w rozumieniu Prawa Telekomunikacyjnego,
  6. Użytkownik – pracownik Klienta lub inna osoba wyznaczona przez Klienta, uprawniona do korzystania z Ekstranetu, posiadająca unikalny login i hasło dostępu do Ekstranetu;
  7. Key User – osoba wyznaczona przez Klienta, administrująca usługą getsix Customer Extranet w imieniu Klienta, odpowiedzialna za autoryzowanie i przydzielanie uprawnień kolejnym użytkownikom.
  8. e-usługi - to dodatkowe usługi, które mogą być udostępnione przez getsix Customer Extranet klientowi.

2. Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa

Dostęp do usługi getsix Customer Extranet odbywa się tylko przez szyfrowany protokół HTTP, przez bezpośrednie podanie adresu internetowego:

https://getsixpolska.sharepoint.com/sites/extranet-hub/

Użytkownik powinien korzystać z silnego hasła, którego nie może ujawniać osobom trzecim. getsix nie odpowiada za politykę haseł Klienta.

Klient zobowiązuje się do przechowywania danych dostępu w bezpiecznym miejscu i nieudostępniania ich osobom trzecim. Po skorzystaniu z usługi getsix Customer Extranet na publicznym komputerze, użytkownik powinien wykasować dane z pamięci podręcznej (cache) przeglądarki oraz pliki Cookies. W przypadku przełamania zabezpieczeń getsix nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub wyciek danych klienta.


3. Usługi getsix

3.1 Dostęp i ustalenie tożsamości

Usługa getsix Customer Extranet i e-usługi będą obsługiwane przez pracowników Klienta lub inne wyznaczone przez niego osoby, zwane dalej także łącznie „użytkownikami”. Dostęp do usługi getsix Customer Extranet i e-usług wymaga uwierzytelnienia.

Ustanowienie dostępu jest równoznaczne z akceptacją przez Klienta niniejszych warunków uczestnictwa regulujących dostęp i korzystanie z usługi getsix Customer Extranet.

Klient uznaje bez zastrzeżeń, że wszelkie informacje, zlecenia, powiadomienia itd., które przekazuje firmie getsix za pomocą extranetu zostaną uznane za opublikowane i autoryzowane przez niego samego lub upoważnionego przez niego użytkownika.

3.2 Key User

Klient wyznaczy osobę, zwaną dla potrzeb niniejszego regulaminu jako „Key User”, która z jego strony będzie administrowała usługą getsix Customer Extranet. Key User będzie odpowiedzialny za autoryzowanie, przydzielanie i odbieranie uprawnień kolejnym użytkownikom. Klient wyznaczy lub odwoła Key Usera poprzez zgłoszenie do getsix.


4. Obowiązki klienta

4.1 Wymagania techniczne - Hardware/Software

Do obowiązków Klienta należy zapewnienie wymaganych warunków technicznych koniecznych do korzystania z usługi getsix Customer Extranet. Wymagania techniczne to komputer z aktywnym systemem operacyjnym, z dostępem do Internetu i aktualną przeglądarką internetową. Przeglądarka internetowa musi akceptować pliki Cookies.

Klient przyjmuje do wiadomości, że wymagania sprzętowe mogą w każdej chwili ulec zmianie. Klient odpowiada za dostosowanie swojego sprzętu i oprogramowania do zmieniającego się środowiska technicznego.

4.2 Obowiązek należytej staranności

Klient odpowiada wobec getsix za dostęp swój i swoich użytkowników do usług getsix Customer Extranet oraz treści informacji, które on lub jego użytkownicy przekazują lub przetwarzają za pośrednictwem ww. usług.

Klient ponosi ryzyko związane z udostępnieniem danych służących ustaleniu tożsamości lub nienależytym obchodzeniem się z nimi przez siebie samego lub swoich pracowników. Jeżeli zajdzie podejrzenie, że nieupoważnione osoby trzecie weszły w posiadanie danych dostępu, należy niezwłocznie dokonać zmiany tych danych. Dodatkowo należy niezwłocznie poinformować o tym getsix.


5. Bezpieczeństwo

Przy tworzeniu i eksploatacji usługi getsix Customer Extranet , getsix przykłada szczególną wagę do kwestii bezpieczeństwa. getsix stosuje odpowiednie i zgodne z aktualnym stanem techniki środki bezpieczeństwa. Klient przyjmuje do wiadomości, że mimo wszelkich starań, zachowania należytej staranności oraz środków bezpieczeństwa zgodnych z aktualnym stanem techniki, getsix nie jest w stanie zagwarantować absolutnego bezpieczeństwa i bezbłędności użytkowanego systemu i procedur oraz zastrzega sobie prawo do wprowadzania dalszych lub innych elementów służących bezpieczeństwu. Z tego względu, getsix zwraca uwagę w szczególności na następujące ryzyka:

Podczas korzystania z usługi getsix Customer Extranet występuje potencjalne ryzyko, że osoby trzecie uzyskają w sposób niezauważony dostęp do komputerów.

Niewystarczająca znajomość systemu i zabezpieczeń komputerów mogą ułatwić osobom trzecim nieuprawnionym dostęp. Obowiązek zasięgnięcia wyczerpujących informacji na temat zabezpieczeń i ciągłego uzupełniania wiedzy w tym zakresie leży po stronie Klienta.

Istnieje również niebezpieczeństwo, że podczas korzystania z Internetu komputer zostanie, w sposób niezauważony, zainfekowany wirusami, końmi trojańskimi itd. Z tego względu firma getsix zaleca stosowanie środków ochronnych odpowiadających najnowszemu stanowi techniki (zapory sieciowe, skanery wirusów etc.). Klient jest odpowiedzialny za podjęcie odpowiednich kroków w celu ochrony przed ww. zagrożeniami.


6. Odpowiedzialność

6.1 Odpowiedzialność getsix

W przypadku zawinionego naruszenia przez getsix postanowień umownych, getsix odpowiada za powstałe na skutek tego szkody, chyba, że wykaże, że powstały one z przyczyn niezawinionych przez getsix. getsix odpowiada jedynie za szkody powstałe w wyniku umyślnego działania lub zaniechania maks. do kwoty 10.000 EUR za szkodę w roku kalendarzowym. getsix nie odpowiada w żadnym razie za szkody pośrednie, w szczególności utracone zyski, utratę danych czy dobrego imienia.

getsix nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania getsix Customer Extranet, w szczególności w wyniku naruszenia przez Klienta obowiązku zachowania należytej staranności. getsix nie ponosi również odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku założenia blokad.

Odpowiedzialność getsix za szkody poniesione przez Klienta na skutek błędów transmisji, problemów technicznych, przeciążeń sieci, przerw (łącznie z pracami konserwacyjnymi), opóźnień w przekazie, awarii, nielegalnej ingerencji osób trzecich w urządzenia telekomunikacyjne czy sieci lub na skutek działania wirusów komputerowych jest wyłączona. getsix nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez udostępnione jej przez Klienta dane. getsix nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie z usług getsix Customer Extranet przez osoby nie będące użytkownikami oraz ma prawo zablokować dostęp do ww. usług użytkownikowi w wypadku stwierdzenia korzystania z niego w sposób sprzeczny z niniejszym regulaminem lub przepisami prawa.

Odpowiedzialność za dostęp i komputery leży w pełni po stronie Klienta. Udostępnienie technicznego dostępu, w szczególności korzystanie z Internetu i sieci Klienta nie stanowią przedmiotu niniejszych uzgodnień. getsix nie odpowiada również za wymagany sprzęt i oprogramowanie ani za skutki transferu oprogramowania przez Internet czy inne sieci.

Firma getsix nie może zostać pociągnięta do odpowiedzialności za ewentualną utratę danych czy inne szkody powstałe na skutek poniższych sytuacji:

  • Omyłkowe wykasowania dokumentów przez pracowników Klienta.
  • Wprowadzenie zmian przez pracowników Klienta
  • Wykorzystanie dokumentów przez osoby nieupoważnione np. na skutek włamania
  • wirusy i konie trojańskie w systemie Klienta.

getsix nie ponosi odpowiedzialności za treść danych wprowadzanych przez Użytkowników oraz nie gwarantuje ich poprawności, rzetelności, aktualności i kompletności jak również przydatności dla użytkowników końcowych. getsix nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych zamieszczonych na Koncie i nie gwarantuje, że Usługa spełni wymagania użytkownika lub że działanie usługi getsix Customer Extranet będzie nieprzerwane i wolne od błędów. getsix nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za działania lub zaniechania użytkowników lub użytkowników końcowych, w szczególności za sposób wykorzystania danych udostępnianych w serwisie przez użytkowników końcowych lub osoby trzecie. getsix nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku działania sprzętu komputerowego, oprogramowania i infrastruktury użytkownika lub osób trzecich.

Wszelkie ograniczenia odpowiedzialności getsix stosuje się w zakresie w jakim są one dopuszczalne w świetle bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W szczególności za bezpieczeństwo danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją usług getsix Customer Extranet, getsix ponosi odpowiedzialność na zasadach określonych bezwzględnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.

6.2 Odpowiedzialność Klienta

Klient ponosi odpowiedzialność za szkodę w przypadkach na zasadach ogólnych oraz w przypadkach wskazanych poniżej.

Klient ponosi odpowiedzialność za szkodę spowodowaną działaniem lub zaniechaniem sprzecznym z niniejszym regulaminem.

Klient ponosi odpowiedzialność za szkodę spowodowaną zamieszczeniem przez niego danych, w szczególności Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za naruszenie praw osób trzecich, w tym praw własności intelektualnej, dóbr osobistych osób trzecich.

Klient ponosi odpowiedzialność za działania swoich pracowników jak za swoje własne.


7. Treści niedozwolone i prawa własności intelektualnej

Zabronione jest archiwizowanie dokumentów zawierających nielegalne treści.

Użytkownik oświadcza w momencie zamieszczenia dokumentu, że posiada do niego wymagana prawa autorskie lub Copyright. Nie wolno również zamieszczać plików wykonywalnych (EXE, COM).

Wszelkie elementy znajdujące się w getsix Customer Ekstranet podlegają ochronie prawa własności intelektualnej (prawa autorskie, prawo patentowe, prawa do wzoru itp.). Należą one wyłącznie do getsix lub spółek należących do grupy getsix, które wykorzystają wszelkie możliwości do dochodzenia tych praw. Zastrzeżone są prawa osób trzecich.

Korzystanie i dostęp do getsix Customer Ekstranet nie oznacza przyznania praw do dalej idącego wykorzystywania zawartych tam elementów.

W przypadku powielania tych elementów w jakiejkolwiek formie, konieczne jest wyraźne podanie źródła, tj. strony getsix. Dalsza publikacja wymaga wcześniejszej zgody getsix.


8. Ochrona danych osobowych

Firma getsix postępuje z danymi zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności w oparciu o przepisy prawa ochrony danych osobowych i telekomunikacji. Opracowywanie przez getsix wszelkich danych odbywa się z zachowaniem zasad należytej staranności obowiązujących w tej branży.

Z uwagi na fakt, że niektóre zadania są powierzane wyspecjalizowanym firmom, mogą one mieć wgląd w dane klientów i przetwarzać je do celów związanych ze współpracą z getsix.

Klient przyjmuje do wiadomości, że również zaszyfrowane dane są przesyłane między innymi przez jawną, dostępną dla wszystkich sieć. W ten sposób dochodzi do regularnej i niekontrolowanej transgranicznej transmisji danych. Dotyczy to również przekazywania danych, w sytuacji, gdy nadawca i odbiorca znajdują się w Polsce.

Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje fakt, że getsix zbiera, archiwizuje i przetwarza dane dotyczące logowania w nie anonimowej formie. Dane te są niezbędne do realizacji usług oraz kontaktów z klientami, w szczególności w celu zapewnienia wysokiej jakości usług.


9. Warunki zawierania i rozwiązywania umów

9.1. Zawieranie umowy

Zawarcie umowy getsix Customer Extranet następuje poprzez wyrażenie zgody dokonywane jest na wniosku Aktywacja Key-usera poprzez przesłanie podpisanego formularza na wskazany w nim adres poczty elektronicznej pod warunkiem, że wniosek zawiera wszystkie wymagane informacje i umożliwia identyfikację osoby, która w imieniu Klienta ten Wniosek przesłała.

9.2. Rozwiązanie umowy

Klient oraz getsix są uprawnieni do wypowiedzenia na piśmie umowy z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia poprzez oświadczenie złożone drugiej stronie.

getsix ma prawo wypowiedzieć umowę na piśmie ze skutkiem natychmiastowym w przypadku rażącego lub uporczywego naruszania warunków uczestnictwa i korzystania z usługi getsix Customer Extranet przez Klienta.


10. Kontakt oraz tryb postępowania reklamacyjnego

Klient i/lub użytkownik może kontaktować się z działem Customer Desk getsix w sprawie usługi getsix Customer Extranet. Zgłoszenia i reklamacje powinny zawierać szczegółowy opis występującego problemu i dane kontaktowe Klienta (imię i nazwisko, adres kontaktowy lub adres e-mail) i/lub użytkownika umożliwiające przekazanie przez getsix odpowiedzi na zgłoszenie dokonane przez Użytkownika. Getsix udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Wszelkie oświadczenia związane z korzystaniem z usług i/lub dotyczące postepowania reklamacyjnego będą kierowane do Klienta w formie pisemnej lub elektronicznej na wskazane przez niego adresy. getsix może również kontaktować się z Klientem w formie telefonicznej – na wskazany przez niego numer telefonu. Klient ma obowiązek podania aktualnych danych do korespondencji. W razie zmiany danych do korespondencji Klient ma obowiązek poinformować o tym fakcie getsix, przy czym do czasu otrzymania zawiadomienia przez getsix, doręczenie dokonane na dotychczasowy adres uważa się za skuteczne.


11. Pozostałe postanowienia

Informacje zawarte w Customer Extranet nie stanowią wiążącej oferty, chyba, że wyraźnie zaznaczono, że jest to wiążąca oferta.

getsix zastrzega sobie prawo do zmiany w każdej chwili niniejszego regulaminu o czym getsix poinformuje Klienta z wyprzedzeniem i umożliwi Klientowi zapoznanie się z nimi. W przypadku braku pisemnego sprzeciwu, nowe warunki uznaje się za przyjęte w momencie kolejnego skorzystania z extranetu.

Użytkowanie getsix Customer Extranet oraz e- usług oraz wynikające z tego obowiązki, podlegają przepisom prawa polskiego.

Sądem właściwym do rozstrzygania sporów między stronami powstałych w związku z realizacją postanowień niniejszej umowy jest wyłącznie sąd we Wrocławiu. getsix może jednak wnieść pozew do sądu właściwego siedziby/miejsca zamieszkania Klienta.

Ostatnia aktualizacja : 26.07.2022

Nasze członkostwa

Nasze certyfikaty

Wojskowe Centrum Normalizacji Jakości I KodyfikacjiTÜV NORDTÜV RHEINLAND

Nasze partnerstwo

Kompetencje