Współpraca amavat® i getsix Services
Nasza współpraca z getsix Services w pełni pomogła nam pokonać wiele wyzwań biznesowych, z jakimi musieliśmy się zmierzyć, biorąc pod uwagę różnorodność lokalizacji Partnerów z całej Europy. Dodatkowo nasza spółka rozwija się dynamicznie. Obecnie łatwo udaje nam się łączyć nasze firmy partnerskie, pracowników i klientów z otoczeniem, które pozwala na setki zgłoszeń dziennie, raportowanie i otrzymywanie powiadomień tak, aby doświadczenie użytkownika było spójne. Chcemy kontynuować udaną współpracę z getsix Services.
ZAŁOŻYCIEL, amavat®
INDUSTRIE
Usługa w zakresie przestrzegania przepisów VAT dla Sprzedawców Online
WYZWANIA
- Rozproszona sieć europejskich Partnerów wymagała łatwego w zrozumieniu dostępu i szybkich procedur wdrożeniowych
- Wymagane było uzyskanie bardziej spersonalizowanego doświadczenia użytkownika końcowego
- Ze względu na szybkie tempo nowo utworzonej działalności, wystąpiła potrzeba integracji różnych systemów i źródeł
- Trudności w kontrolowaniu setek zgłoszeń dziennie od obecnych i potencjalnych klientów
- Firmy partnerskie
ROZWIĄZANIA
- Pełny pakiet Office 365 zawierający Exchange Online, SharePoint i Dynamics 365
- Portal sieciowy oparty na platformie Microsoft Azure umożliwiający klientom uzyskanie informacji niezbędnych do terminowego opłacania podatków VAT
- Automatyzacja przetwarzania transakcji, również na platformie Azure
- System obsługi zgłoszeń oparty na platformie Zendesk
KORZYŚCI
- Uproszczone, łatwe do zrozumienia i szybkie procedury wdrożeniowe dla nowych firm partnerskich
- Lepszy dostęp do informacji oraz poprawa współpracy między firmami partnerskimi z różnych krajów
- Zoptymalizowany portal umożliwiający klientom dostęp do wszystkich informacji niezbędnych do terminowego opłacania podatków VAT
- Archiwizacja, edycja, śledzenie, alerty i powiadomienia, raportowanie Business Intelligence i łatwiejszy dostęp do informacji
ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE