Aktualności

/ O nas

Wywiad z pracownikiem getsix® Anetą Kociołek

/
Data08 Oct 2014
/
Kategoria

icon_getsix_news

profil-aneta-kociolek

Wywiad z pracownikiem getsix® Anetą Kociołek – Head of Office & Quality Management / Senior Office Manager.

Jaka jest Pani rola w getsix®?

Od siedmiu lat jestem w getsix® Wrocław Office Manager’em, a od czasu pierwszej certyfikacji getsix® w ramach wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością, czyli od lat sześciu – Pełnomocnikiem ds. Systemu Zarządzania Jakością. Stanowi to dwie istotne role w strukturze getsix® Group. W pierwszej roli – jako Office Manager zajmuję się organizacją biura, tłumaczeniami oraz czuwam nad właściwym obiegiem dokumentów. Moja druga rola – funkcja Pełnomocnika ds. SZJ związana jest z odpowiedzialnością i uprawnieniami, które mają zapewnić, że procesy potrzebne w systemie zarządzania jakością są ustanowione, wdrożone i stale utrzymywane.

Co lubi Pani najbardziej w pracy w getsix®?

getsix® ciągle się rozwija korzystając z naszego “Business Excellence Framework”, a założone wizje są urzeczywistniane, to sprawia, że nie ma się w getsix® poczucia, że się gdzieś zatrzymaliśmy. Ostatnio mocno rozbudowana nasza stopka mailowa to potwierdza. Cenię w pracy w getsix® różnorodność powierzonych do realizacji zadań i tematów, międzynarodowe standardy obsługi klienta, a najbardziej lubię tłumaczenia i moje ISO. Mając ISO 9001: 2008, getsix® zapewnia jasność procesów wewnętrznych związanych z efektywnym zarządzaniem jakością, które z kolei zapewniają naszym Klientom usługi pierwszej klasy. Ekscytująca wiadomość z ostatnich tygodni to taka, iż przeszliśmy pomyślnie pierwszy etap certyfikacji w ramach ISO 27001:2005 (pierwszy w Polsce), przechodząc również do dalszego etapu ISO 27001:2013 (oczekujemy na zakończenie procesu certyfikacyjnego). Tym samym getsix®osiągnął realną przewagę, jeśli chodzi o kwestie związane z bezpieczeństwem informacji. Zapewniamy spokój i zaufanie, ponieważ to co mówimy jesteśmy w stanie rzeczywiście zrobić. Cieszy mnie, że moja ciężka praca wpływa na rozwój Grupy i pozostaje jej integralną częścią.

Czy chciałaby się Pani podzielić z nami uwagami przekazanymi od obecnych lub potencjalnych Klientów?

Jedną z najbardziej istotnych kwestii związanych z naszym Systemem Zarządzania Jakością, jest mierzenie zadowolenia Klientów. Co roku wysyłamy do ponad 200 naszych Klientów Ankietę z tym związaną. Zajmując się tym od kilku lat, dokładnie wiem jak istotne są te wyniki dla Grupy getsix®. Nie przesyłamy jedynie pytań zamkniętych, a w pytaniach otwartych nasi Klienci mają możliwość wypowiedzieć się dając wskazówki, jak dalej tworzyć wspólną przyszłość. Dobrze jest usłyszeć od Klientów, że doceniają oni kompleksowość świadczonych przez nas usług oraz obsługę obcojęzyczną.

Gdyby mogła Pani być przez jeden dzień kimś innym, kim chciałaby Pani być i dlaczego?

Od zawsze chciałam napisać książkę, taką obrazującą mechanizmy rządzące psychiką człowieka. Zatem, gdybym sobie zafundowała taki jednodniowy czas na bycie kimś innym, to od rana do późnego wieczora byłabym pisarką.

Jeśli znalazłaby się Pani na bezludnej wyspie, jakie 3 osoby chciałaby Pani mieć przy sobie?

Przebywanie na bezludnej wyspie nie leży w centrum moich marzeń, choćby wyspa ta była bardzo piękna. Do funkcjonowania jest mi potrzebna komunikacja z ludźmi, z którymi relacje bardo sobie cenię. Ale skoro już bym się na takiej wyspie znalazła i mogła mieć przy sobie tylko 3 osoby, byłaby to z pewnością moja najbliższa rodzina. A potem spróbowalibyśmy dotrzeć do innej, już nie bezludnej wyspy…

Nasze rekomendacje

Nasze członkostwa

Nasze certyfikaty

Wojskowe Centrum Normalizacji Jakości I KodyfikacjiTÜV NORDTÜV RHEINLAND

Nasze partnerstwo

Kompetencje