Aktualności

/ O nas

Zmiany w amavat - Nowe rozwiązania na 2024 rok

Zmiany w amavat®: Nowe rozwiązania na 2024 rok

/
Data01 mar 2024
/
Kategoria

Z przyjemnością ogłaszamy, że amavat®, spółka należąca do Grupy getsix®, oferująca wsparcie dla polskich i zagranicznych sprzedawców e-commerce, wprowadza szereg nowych innowacji, które mają na celu ułatwienie procesu rozliczeń podatku VAT oraz kompleksową obsługę księgowości dla firm e-commerce.

amavat® specjalizuje się w zapewnianiu wsparcia w zakresie VAT Compliance oraz kompleksowej obsługi księgowej dla firm e-commerce. Firma od kilku miesięcy intensywnie pracuje nad rozwojem technologicznym oraz wprowadzeniem nowych usług, aby jeszcze bardziej sprostać potrzebom klientów.

Już od stycznia 2024 roku wprowadzany jest szereg nowych rozwiązań, które pozwolą na jeszcze łatwiejsze i efektywne rozliczenia VAT oraz zapewnią pełną obsługę księgową dla firm e-commerce.

Czego mogą się Państwo spodziewać?


Integracje – automatyzacja pobierania danych transakcyjnych

Widoczny trend multichannel skłania do zauważenia, że zbieranie wszystkich danych transakcyjnych w jednym miejscu oraz jednolite ich sformatowanie stanowi nie lada wyzwanie. W związku z tym amavat® wprowadza szereg integracji, które umożliwią zautomatyzowanie tego procesu. Klienci będą jedynie musieli w odpowiednim terminie zatwierdzić, że pobrane dane są poprawne i kompletne.

W pierwszej kolejności amavat® udostępni możliwość integracji m.in. z Amazon, Allegro, Kaufland, BaseLinker, a następnie systematycznie będzie dodawać kolejne platformy.


Aplikacja amavat®

Nowe rozwiązania wymagają stworzenia nowej platformy, która umożliwi konfigurację tych rozwiązań, dlatego dotychczasowy Portal Klienta zostanie całkowicie zastąpiony nową Aplikacją amavat®. Z jej poziomu użytkownicy będą mieć dostęp do złożonych deklaracji VAT, zintegrowanych danych transakcyjnych, informacji o przeprowadzonych przez firmę rejestracjach i wielu innych funkcji. Dodatkowo, będą mogli importować dodatkowe raporty transakcji oraz aktualizować dane firmowe czy osoby kontaktowe.


Księgowość e-commerce w Polsce

amavat® powstał z pasji do e-commerce i księgowości, co skłoniło firmę do wprowadzenia kompleksowej obsługi księgowej i kadrowo-płacowej w Polsce, obok oferowanych usług VAT Compliance za granicą. Firma dostrzega, że specyfika i dynamiczne zmiany w branży e-commerce powodują, że wiele usług księgowych na rynku nie spełnia potrzeb nowoczesnych firm działających w e-commerce. Dlatego amavat® chce rozwiązać ten problem, wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie i solidne zaplecze, będąc częścią grupy getsix®. Dodatkowo, wprowadzane integracje i automatyzacje w amavat® mają jeszcze dodatkowo usprawnić ten proces obsługi księgowej.


Stałe osoby kontaktowe

Każdy klient firmy ma możliwość współpracy z dedykowanym opiekunem, który posiada doskonałą znajomość kilku języków obcych.


Przekaz niezautomatyzowanych danych

Jeśli klient prowadzi sprzedaż na platformie, która jeszcze nie jest zintegrowana z amavat®, istnieje możliwość dostarczenia danych transakcyjnych za pośrednictwem dodatkowego pliku. Wkrótce zostanie przedstawiony nowy format tego pliku, który będzie prostszy i łatwiejszy w przygotowaniu niż dotychczasowy.


Indywidualna obsługa IT

Doświadczony zespół informatyczny amavat® jest zdeterminowany, aby dostarczać rozwiązania odpowiadające na rzeczywiste potrzeby klientów. W przypadku niestandardowych wymagań lub odmiennych warunków klientów, amavat® jest otwarty na opracowanie indywidualnych rozwiązań.

Dzięki nowym innowacjom amavat® proces rozliczeń VAT stanie się jeszcze bardziej efektywny, a obsługa księgowa dostosowana do potrzeb nowoczesnych firm e-commerce. amavat® pomoże Państwu w osiągnięciu sukcesu w prowadzeniu biznesu e-commerce.

Zachęcamy do dokładniejszego zapoznania się z ofertą firmy amavat®. Jeżeli chcą Państwo dowiedzieć się więcej o nowych usługach oferowanych przez amavat®, serdecznie zapraszamy do kontaktu z ich ekspertami: kontakt – amavat®.

Jeśli mają Państwo pytania dotyczące opisanego tematu lub potrzebują Państwo dodatkowych informacji – zapraszamy do kontaktu:

Zadaj pytanie »

DZIAŁ DS. RELACJI Z KLIENTAMI

ELŻBIETA<br/>NARON-GROCHALSKA

ELŻBIETA
NARON-GROCHALSKA

Główny Konsultant
ds. relacji z klientami
Grupa getsix
pl en de

***

Niniejsza publikacja ma charakter niewiążącej informacji i służy ogólnym celom informacyjnym. Przedstawione informacje nie stanowią doradztwa prawnego, podatkowego ani w zakresie zarządzania, jak również nie zastępują indywidualnego doradztwa. Przy opracowaniu niniejszej publikacji dołożono należytej staranności, jednak bez przejęcia odpowiedzialności za prawidłowość, aktualność i kompletność prezentowanych informacji. Treści w niej zawarte nie stanowią samodzielnej podstawy do działania i nie mogą zastąpić konkretnego doradztwa w indywidualnej sprawie. Odpowiedzialność autorów lub getsix® jest wyłączona. W razie potrzeby uzyskania wiążącej opinii prosimy o bezpośredni kontakt z nami. Treść niniejszej publikacji stanowi własność intelektualną getsix® lub firm partnerskich i podlega ochronie z tytułu praw autorskich. Osoby korzystające z tych informacji mogą pobierać, drukować i kopiować treść publikacji wyłącznie na własne potrzeby.

Nasze rekomendacje

Nasze członkostwa

Nasze certyfikaty

Wojskowe Centrum Normalizacji Jakości I KodyfikacjiTÜV NORDTÜV RHEINLAND

Nasze partnerstwo

Kompetencje