Unowocześniony getsix® Extranet – nowe, ulepszone funkcje
Z przyjemnością informujemy, że wdrożyliśmy nową wersję portalu klienta getsix® Extranet. Nowa architektura oparta jest na integracji z Microsoft Sharepoint oraz Microsoft Teams. Pozwoli ona na jeszcze sprawniejszą wymianę informacji oraz umożliwi Państwu korzystanie z dodatkowych funkcjonalności.
getsix® Extranet to bezpłatna platforma dostępna dla wszystkich odbiorców naszych usług księgowych, kadrowo-płacowych, wirtualnego biura oraz innych. Umożliwia on szybką, bezpieczną i całkowicie zdalną wymianę dokumentów biznesowych (raportów, sprawozdań finansowych, list płac itp.) między naszym biurem rachunkowym a klientem.
Dzięki przeniesieniu systemu getsix® Extranet na nową platformę Microsoft Sharepoint nasi klienci zyskują szybszy, bezpieczniejszy i sprawniejszy system zarządzania dokumentami w chmurze.
Korzyści z użytkowania platformy getsix® Extranet:
Oprócz dostarczanych przez nasze biuro rachunkowe dokumentów księgowych, kadrowo-płacowych czy raportów, w portalu klienta znajdują się również narzędzia wspomagające realizację codziennych zadań zawodowych.
Główne korzyści:
- Szybki dostęp do dokumentów i raportów w jednym miejscu – niezależnie od tego, czy Państwa pracownik zarządzający dokumentacją księgową lub kadrowo-płacową jest na urlopie, zwolnieniu lekarskim, czy już u Państwa nie pracuje – mają Państwo pełny dostęp do wszystkich dokumentów. Nie ogranicza Państwa konieczność dostępu do służbowej skrzynki e-mail pracownika.
- Możliwość nadawania dostępu do poszczególnych obszarów dla określonych użytkowników – każdy z Państwa pracowników może mieć indywidualnie dostosowane uprawnienia umożliwiające mu dostęp do wybranej biblioteki dokumentów
- Bezpieczeństwo przechowywanych i przetwarzanych danych biznesowych – przekazywanie danych za pomocą portalu Extranet w ramach usługi Microsoft Sharepoint gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa Państwa informacji finansowych oraz personalnych, którego nie zapewnia wymiana dokumentacji papierowej, ani komunikacja za pośrednictwem e-mail.
- Logowanie za pomocą własnego adresu e-mail – nie muszą Państwo tworzyć i pamiętać kolejnego loginu. Do getsix® Extranet można się zalogować przy użyciu adresu e-mail, z którego Państwo na co dzień korzystają.
- Analiza i wizualizacja danych na wyciągnięcie ręki – wbudowane narzędzia Power BI tworzą czytelne i przejrzyste raporty w czasie rzeczywistym, na postawie danych Państwa firmy. Mogą Państwo również zamówić dodatkowe raporty (Business Intelligence) – dostosowane do Państwa indywidualnych potrzeb oraz oczekiwań.
- Dostęp na urządzeniach mobilnych – zarówno Teams jak i SharePoint są dostępne w formie aplikacji mobilnej. Dzięki nim macie państwo dostęp do getsix® Extranet z dowolnego urządzenia.
- Zdalny dostęp do danych – platforma getsix® Extranet jest dostępna ze wszystkich najpopularniejszych przeglądarek internetowych oraz z urządzeń mobilnych.
- Pełna integracja z Microsoft Teams – nie tylko mają Państwo dostęp do raportów, plików oraz folderów bezpośrednio z aplikacji Microsoft Teams, ale mogą Państwo też kontaktować się przez nią z księgowymi i kadrowymi dzięki wbudowanej funkcji czatu.
- Automatyczne powiadomienia e-mail – mogą Państwo samodzielnie ustawić powiadomienia o pojawieniu się nowych dokumentów w wybranych folderach. Aplikacja umożliwia też ustawienie częstotliwości powiadomień.
Dlaczego warto zarejestrować się na platformie getsix® Extranet?
Dostarczanie dokumentów i informacji od klientów do naszego biura rachunkowego oraz przesyłanie np. przygotowanych przez nas raportów miesięcznych, za pomocą platformy getsix® Extranet zapewnia bezpieczeństwo danych biznesowych oraz osobowych. Przesyłanie danych na platformę odbywa się za pośrednictwem bezpiecznego połączenia SSL, które jest typowe również dla takich usług jak bankowość elektroniczna.
Poprzez indywidualne konto utworzone w tym systemie, klienci naszego biura rachunkowego korzystający z usług księgowych, kadrowo – płacowych oraz wirtualnego biura, mają całodobowy dostęp (24/7) do swoich danych, a także komunikatów i wiadomości aktualizowanych systematycznie przez naszych pracowników.
Umożliwia to regularną wymianę informacji pomiędzy księgowymi, kadrowymi oraz innymi specjalistami, a naszymi klientami. Platforma getsix® Extranet umożliwia pełną kontrolę nad przechowywanymi danymi, zarówno po stronie naszego biura rachunkowego, jak i naszych klientów. Dzięki temu komunikacja między naszymi pracownikami, a obsługiwanymi przez nich firmami jest szybsza, bardziej efektywna i bezpieczniejsza niż gdyby odbywało się to za pomocą tradycyjnej poczty e-mail. Dzięki temu nasi klienci oszczędzają nie tylko czas, ale i pieniądze.
Przetestuj, jak działa getsix® Extranet »
Jeśli mają Państwo pytania dotyczące opisanego tematu lub potrzebują Państwo dodatkowych informacji – zapraszamy do kontaktu:
Elżbieta Naron
Główny Konsultant
ds. relacji z klientami
Grupa getsix
***