Zespoły ds. Obsługi Klienta

/ Nasze publikacje biznesowe

Zespoły Obsługi Klienta w getsix® zapewniają zarówno przejrzystą strukturę jak i usprawniają proces wypracowywania zbieżności interesów. Są one ośrodkami centralnymi wewnątrz Grupy, ukierunkowanymi na działania i wyniki, zidentyfikowane i wymagane przez Klientów, służące poprawieniu jakości obsługi Klienta oraz relacji z nim. Poszczególne zespoły pomagają nam także realizować nasze badania Państwa zadowolenia, jako jednostki otrzymujące informację z “pierwszej ręki” – bezpośrednio od Klienta. Zgłębiając wiedzę naszych pracowników na temat współpracy z Klientem, rozpoznajemy nieprzewidziane możliwości rozwoju swoich usług. getsix® postrzega potęgę satysfakcji Klienta jako spoiwo łączące Klientów z nami, a Zespoły Obsługi Klienta jako kluczowe w zwiększaniu jego satysfakcji. Ponadto wzmacnianie i rozszerzanie relacji z Klientem jest zasadniczym narzędziem do poprawy własnych wyników finansowych, dlatego priorytetem Zespołów Obsługi Klienta jest wspieranie naszych trwałych relacji.

Udostępnij

Nasze rekomendacje

Nasze członkostwa

Nasze certyfikaty

Wojskowe Centrum Normalizacji Jakości I KodyfikacjiTÜV NORDTÜV RHEINLAND

Nasze partnerstwo

Kompetencje