Menu

Usługi sekretarskie i administracyjne

getsix® oferuje biurowe usługi sekretarskie i administracyjne w pięciu miastach w Polsce: we Wrocławiu, w Poznaniu, w Warszawie, w Szczecinie i w Katowicach, zarówno w celach użytku prywatnego, jak i biznesowego.

Dlaczego powinni Państwo skorzystać z tych usług?

Usługi te zwiększają reputację i wiarygodność Państwa firmy, zapewniając profesjonalny adres i numer telefonu biura w Polsce.

Wystarczy sobie wyobrazić – Państwa osobiste nazwisko lub nazwa firmy z zapewnionym przez nas adresem – to takie proste.

Użytkownik biznesowy może zaimponować swojej klienteli nowym adresem na papeterii, ulotkach czy stronie internetowej. getsix® może nawet funkcjonować jako zarejestrowana siedziba Państwa firmy, co oferujemy w ramach usług domicyliacji getsix®.

Dla użytkownika prywatnego adres getsix® może się stać stałym adresem. Bez względu na to, czy przenoszą się Państwo za granicę, podróżują, czy są zawsze w ruchu, mają Państwo pewność, że Państwa poczta jest zawsze w bezpiecznych rękach. Odebrana poczta może być przekazywana na całym świecie lub możemy ją dla Państwa przetrzymać do czasu, gdy będą Państwo gotowi ją odebrać.

Usługi telefoniczne z własnym numerem telefonu i faksu

Na Państwa życzenie zapewniamy numer telefonu VoIP lub numer faksu z odpowiednim kodem miasta, np. (071) dla Wrocławia, który będzie odbierany w imieniu Państwa firmy przez nasz profesjonalny personel sekretarski.

Połączenia przychodzące będą odbierane przez nasz personel do zarządzania biurem według podanych przez Państwa instrukcji dotyczącej obsługi różnych typów rozmówców. Faksy przychodzące będą przechowywane w ekstranecie klienta lub przekazywane dalej zgodnie z Państwa wolą.

Państwa wiadomości tekstowe będą wysyłane bezpośrednio pisemnie lub e-mailem, a rozmówcę telefonicznego możemy przekierować do Państwa. Rozmówca będzie miał wrażenie, że rozmawiał z członkiem Państwa zespołu, i nie będzie nawet wiedział, że to my obsługujemy połączenia!

Dedykowany personel sekretarski getsix® obsługuje połączenia dla szerokiej gamy klientów, począwszy od małych firm rozpoczynających działalność, które wykorzystują nas jako ekonomiczną alternatywę dla zatrudniania sekretarki w pełnym wymiarze czasu do odbierania telefonów, a skończywszy na dużych korporacjach do obsługi umawiania spotkań, telefonów awaryjnych i udzielania informacji.

Ceny getsix® wyliczane są na podstawie liczby połączeń, które obsługujemy w miesiącu. Oferujemy atrakcyjny niski koszt miesięczny usługi „lekki użytkownik” dla nowych firm rozpoczynających działalność lub dla firmy, która otrzymuje w miesiącu bardzo mało połączeń przychodzących. Wszystkie pakiety mogą być całkowicie dostosowane, zatem prosimy się nie wahać i skontaktować się z nami w celu omówienia sytuacji i tego, jak getsix® może pomóc.

Nasze usługi sekretarskie i administracyjne są kompleksowe i obejmują wszelką pomoc administracyjno-sekretarską, jakiej Państwo potrzebują.

Główne zalety usług sekretarskich i administracyjnych świadczonych przez getsix®:

  • Odbiór i przekazywanie Państwa poczty z jednego z naszych biur we Wrocławiu, w Poznaniu lub w Warszawie.
  • Bezpośredni kontakt z naszym biurem za pośrednictwem personelu zarządzającego biurem przez telefon lub e-mail w godzinach pracy.
  • Przechowywanie Państwa poczty przychodzącej w ekstranecie klienta getsix®, tak aby cała poczta przychodząca była przechowywana chronologicznie.
  • Państwa połączenia telefoniczne będą odbierane szybko i rozpatrywane według Państwa życzenia (przekazywane na inny numer telefonu lub odebrane do późniejszego przekazania).
  • Funkcjonujemy jako Państwa sekretarka, co dodaje Państwu powagi i tworzy zaufanie do Państwa firmy.
  • Państwa telefony są odbierane od 8:30 do 17:00, w przypadku gdy nie zdecydują się Państwo przekazywać połączeń przychodzących na inny numer.
  • Zostaną Państwo niezwłocznie powiadomieni o wszelkich nowych wiadomościach.
  • Odbiór Państwa faksów 24/7 i przekazywanie ich na Państwa e-mail w formacie skanu PDF lub przechowywanie ich w ekstranecie klienta getsix®.

Usługi pocztowe

Chociaż zarządzanie pocztą jest o wiele prostsze niż zarządzanie telefonami, tak samo ważne jest wiedzieć, jak Państwa poczta będzie obsługiwana przez getsix® w Państwa imieniu. Mając to na uwadze przygotowaliśmy kilka pomocnych szybkich pytań i odpowiedzi.

Zarządzanie dokumentacją

getsix® daje Państwu pełną kontrolę nad otrzymaną pocztą przychodzącą i otrzymanymi paczkami. Każdy element otrzymany na Państwa adres w getsix® jest każdorazowo bezpiecznie przesyłany do Państwa portalu internetowego, co pozwala Państwu kontrolować to, co chcą abyśmy w Państwa imieniu przekazali, otworzyli, przytrzymali lub zniszczyli, na zasadzie rozpatrzenia każdego elementu indywidualnie.

  • Przeglądaj swoje elementy 24/7 w formacie PDF, zanim wyślemy je do Ciebie;
  • Otrzymuj powiadomienie e-mailem po pojawieniu się danego elementu;
  • Wybierz, jakie elementy chcesz przekazań i kiedy;
  • Poinstruuj nas, aby otworzyć element i zeskanować jego treść do Twojego portalu;
  • Wybierz, jakie elementy można bezpiecznie zniszczyć, i poddaj recyklingowi niechcianą pocztę lub spam.

Większość komunikacji między klientami getsix® może się odbywać szybko i łatwo za pośrednictwem portalu komunikacyjnego. Dostęp online jest dostarczany za darmo wraz z każdą subskrypcją adresu sekretariatu getsix®, chociaż opłaty mają zastosowanie w przypadku przekazywania poczty.

Objaśnienie opłat

Kierując się cały czas całkowitą przejrzystością, możemy Państwa zapewnić, że kiedy przychodzi do prowadzenia interesów z getsix®, nie stosujemy nigdy ukrytych opłat. Poniższe sekcje zostały zestawione razem, aby można było uzyskać jasny obraz tego, ile i kiedy trzeba będzie zapłacić oraz jak płatności będą pobierane.

getsix® is a member of

HLB International logo

A world-wide network of independent accounting firms and business advisors.

Czytaj więcej » HLBI.com »

HLB International

Nasze członkostwa

Nasze certyfikaty

Nasze partnerstwo

Kompetencje