getsix

Szczecin

Adres

ul. Panieńska 17
70-535 Szczecin
Zachodniopomorskie
Polska

Tel.: +48 91 351 86 00
Fax: +48 91 351 86 10

Odwiedź nas na portalach społecznościowych:

Do nawigacji:
ul. Panieńska 17
Szczecin
70-535 Szczecin
Zachodniopomorskie
Polska

Do nawigacji:
Szerokość geograficzna:
53.425659 or 53 deg 25 min 32.3724 sec
Długość geograficzna:
14.561497 or 14 deg 33 min 41.3886 sec

E-mail: szczecin@getsix.pl
Mapa Szczecina w PDF

QR Code Szczecin

 

Zespoły ds. Obsługi Klienta w getsix® Szczecin

Zespoły Obsługi Klienta w getsix® zapewniają zarówno przejrzystą strukturę jak i usprawniają proces wypracowywania zbieżności interesów. Są one ośrodkami centralnymi wewnątrz Grupy, ukierunkowanymi na działania i wyniki, zidentyfikowane i wymagane przez Klientów, służące poprawieniu jakości obsługi Klienta oraz relacji z nim. Poszczególne zespoły pomagają nam także realizować nasze badania Państwa zadowolenia, jako jednostki otrzymujące informację z “pierwszej ręki” – bezpośrednio od Klienta. Zgłębiając wiedzę naszych pracowników na temat współpracy z Klientem, rozpoznajemy nieprzewidziane możliwości rozwoju swoich usług. getsix® postrzega potęgę satysfakcji Klienta jako spoiwo łączące Klientów z nami, a Zespoły Obsługi Klienta jako kluczowe w zwiększaniu jego satysfakcji. Ponadto wzmacnianie i rozszerzanie relacji z Klientem jest zasadniczym narzędziem do poprawy własnych wyników finansowych, dlatego priorytetem Zespołów Obsługi Klienta jest wspieranie naszych trwałych relacji.

getsix-client-services-teams-szczecin-mini

Prosimy kliknąć tutaj żeby pobrać informację dotyczącą zespołów ds. Obsługi Klienta w getsix® – Szczecin:

PDF download

 

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Share on LinkedInShare on TumblrPrint this pageEmail this to someone